ثبت نام دانش آموزان میان پایه به صورت منسجم و قاعده مند انجام شود

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۰:۲۹:۳۲
کد خبر: ۱۰۲۱۲۶۹
ثبت نام دانش آموزان میان پایه به صورت منسجم و قاعده مند انجام شود
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت:ثبت نام دانش آموزان میان پایه به صورت منسجم و قاعده مند باید انجام شود و نیاز به حضور والدین و دانش آموزان در مدارس نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه هماهنگی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک و اعضای شورای معاونین و مدیران دوره دوم متوسطه، مدیران مدارس کار و دانش و فنی حرفه ای در سالن اجتماعات ثقلین برگزار شد.

غلامرضا  بختیاری در جلسه مدیران مدارس دوره دوم متوسطه در خصوص ساماندهی نیروی انسانی اظهار داشت: ساماندهی نیروی انسانی از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش در فصل تابستان است، ساماندهی نیروی انسانی در مدارس و کلاس های  درس سطح شهرستان باعث می شود تا کلاس ها  خالی نباشد و دانش آموزان در اول مهر بدون مشکل در کلاس های درس حاضر شوند .

وی گفت: از بدو وجود ویروس کرونا آموزش تعطیل نبوده فقط نحوه آموزش عوض شده آموزش دانش‌آموزان به سمت فضای مجازی و سامانه ملی شاد رفته واین امر همه دانش‌آموزان باید به سمت سامانه شاد هدایت شوند.

 بختیاری در خصوص پروژه مهر در مدارس گفت: اقداماتی که در خصوص بازگشایی هرچه مطلوب تر مدارس در تابستان برای اول مهر در مدارس انجام می‌شود تا آغاز سال تحصیلی بدون هیچ مشکلی صورت گیرد در برنامه های پروژه مهر گنجانده می شود.

 این مسئول افزود: پروژه مهر باید در مدارس به گونه‌ای باشد که در شان و منزلت دانش‌آموزان باشد رنگ آمیزی، شاداب سازی مدرسه باعث می شود تا در زمان بازگشایی مدارس شکل ظاهری مدرسه عوض شود.

 وی تصریح کرد: ثبت نام دانش آموزان میان پایه به صورت منسجم و قاعده مند باید انجام شود و نیاز به حضور والدین و دانش آموزان در مدارس نیست.

وی تاکید کرد:  در زمان ثبت نام دانش آموزان در مدارس تمام پروتکل های بهداشتی باید رعایت کرد و از دریافت هرگونه وجه به شدت خودداری کرد.

 بختیاری خاطرنشان کرد: امروز آموزش در فضای مجازی و سامانه شاد ادامه دارد مدیران نسبت به فضای شاد و آموزش در سامانه شاد اهتمام داشته باشند حمایت از سامانه شاد به عنوان پیام رسان داخلی در دستور کار همه مدیران قرار گیرد.

 وی در پایان گفت: نظرسنجی از مدیران معلمان و دانش‌آموزان در خصوص آموزش در فضای مجازی به درستی انجام شود، نظرسنجی باید کارشناسانه باشد باعث پیشرفت و ترقی و رفع اشکالات موجود می شود باید نظرسنجی را به درستی و بدون اعمال نظر شخصی انجام دهیم.

 

نظر شما