در دیدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران(شهرقدس/ملارد/صفادشت)با دادستان شهرستان قدس مطرح شد.

تشکیل کارگروه تحکیم خانواده با همکاری مرکز مشاوره امین

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۱:۳۶
کد خبر: ۱۰۲۱۷۲۵
تشکیل کارگروه تحکیم خانواده با همکاری مرکز مشاوره امین
به مناسبت هفته قوه قضائیه دکتر عبداله قاسمی پیربلوطی دیدار وگفتگویی با دکتر کاویانی دادستان شهرستان قدس در محل دفتر دادستان انجام داد ، در این دیدار راهکارهای همکاری فی مابین دادگستری ودادستان با دانشگاه قدس بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ قاسمی پیربلوطی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران( شهرقدس،ملارد،صفادشت) در این جلسه با تشکر از تشکیل تیم تحقیقاتی دانشگاه و فعالیت‌های انجام شده در تشکیل دفتر مشاوره و روانشناسی امین به نحوه فعالیت وشکل‌گیری این مرکز در دانشگاه و رصد مشکلات موجود در رسیدن به این نقطه هدف اشاره نموده وی در ادامه از دادستان شهرقدس درخواست کرد با استفاده ازظرفیت های شهرستان وبهره گیری از نیروی جوان و دانشگاهی، بایک نوع تلاش و همت انقلابی برای پیشرفت علمی و پژوهشی و ارتقای سطح آگاهی خانواده ها و به‌منظور حل مسائل و مشکلات جامعه اقداماتی عملیاتی صورت گیرد. که مشارکت مرکز روانشناسی ومشاوره امین  به همت دانشگاه  و در تحکیم خانواده وپیشگیری از آمار بالای طلاق در خانواده ها جز پیشنهادات مطروحه بود.

دکتر کاویانی دادستان  شهرقدس در تایید این نوع همکاری ها راهکاریی در زمینه نحوه تشکیل کمیته علمی و ارائه پیشنهاد راه اندازی همایش علمی  وهمچنین اخذ مجوزهای لازم جهت تعامل وهمکاری با مرکز مشاوره امین  و عملکرد آن از دید کارشناسان قضائی و برنامه های دادستانی ارائه نمود.

در ادامه دکتر عبداله قاسمی پیربلوطی  نیز با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط هر یک از اعضا، نتایج به‌دست آمده را حاصل تلاش همه اعضا دانشگاهی  اعم از اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانست و ابراز امیدواری کرد با ادامه این همکاری و تلاش مضاعف، شاهد موفقیت‌های بیشتر در شهرستان در جهت تحکیم خانواده وتقویت سبک زندگی ایرانی واسلامی باشیم.  

وی با اشاره به ایجاد رشته پرستاری، توسعه رشته های حقوق ورشته های روانشناسی وتوسعه رشته های  فنی وفعالیت های صنعتی دانشجویان فنی  و معماری به‌عنوان دانشجویان فعال در مراکز تحقیقاتی دانشگاه قدس نیز  برنامه هایی پیشنهاد وارائه نمود.

همچنین در جلسه مذکور مقرر گردید . همایش های علمی ونشست های تخصصی با محوریت تحکیم خانواده در شهرستان قدس در دستور کار قرار گیرد.

در این جلسه دکتر قاسمی پیر بلوطی بر ضرورت ولزوم تشکیل کارگروه علمی حقوق در دانشگاه قدس تاکید واشاره کرد که در برنامه سال جاری ایجاد این کارگروه تحقیق وبررسی را در دستور کار خود قرار داده است  

 اوضمن بیان ضرورت های تشکیل کارگروه حقوقی دانشگاه  در منطقه در زمینه راه اندازی همایش های علمی وتخصصی گروه حقوق واحد شهر قدس  با همکاری مجموعه دادگستری ودادستان شهر قدس مطالبی را اشاره نمود ویکی از اهداف راه اندازی سمینارهای علمی با همکاری اداره حقوقی واحد شهر قدس  را جز برنامه های مهم توسعه دستاوردهای منطقه در زمینه تولیدات پژوهش محوربه منظور تحکیم خانواده وکاهش آمار طلاق و انسجام سبک زندگی ایرانی بیان کرد.

photo_2020-06-28_23-23-55

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز