فرماندار قدس:

سالن های فرهنگی و هنری شهرستان قدس ظرفیت اکران فیلم های روز سینمای ایران را دارد

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۲۸:۵۸
کد خبر: ۱۰۲۲۵۴۱
سالن های فرهنگی و هنری شهرستان قدس ظرفیت اکران فیلم های روز سینمای ایران را دارد
لیلا واثقی فرماندار قدس در دیدار با تنی چند از هنرمندان سینمای کشور و در گفتگو با سیروس الوند و شهرام اسد زاده از کارگردانان بنام دنیای سینما از پتانسیل سالن های فرهنگی و هنری شهرستان من جمله مجموعه باغ ملی که با توجه به رعایت اصول حرفه ای در بین سالن های چند منظوره حرفی برای گفتن دارد و قطعا برای اکران اول فیلم های سینمایی اقبال دارد و می توان بهره برد صحبت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این دیدار به ریاست لیلا واثقی فرماندارقدس و نیکخواه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و  با حضور سیروس الوند کارگردان، نویسنده و تهیه کننده سینما، شهرام اسدزاده بازیگر و کارگردان نامی کشور و بومی شهرستان قدس ،رئیس شورای اسلامی ، شهردار شهرقدس ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن جلسات فرمانداری به منظور بررسی بهره گیری از ظرفیت های موجود شهرستان در زمینه هنر و سینما برگزار شد.

بنابراین گزارش؛ فرماندار قدس ضمن خیر مقدم از حضور این دو هنرمند کشور در این شهرستان گفت: در سالهای گذشته ساخت سینما در شهرستان قدس از نظرها مغفول مانده است در حالیکه می شد با ایجاد این ظرفیت در اشتغال زایی و ایجاد درآمد پایدار نیز گام موثری برداشت.

فرماندار قدس عنوان کرد: حضور دو چهره سرشناس سینما و مهم تر اینکه آقای اسدزاده که  بومی این شهر هستند، نقطه عطفی در عرصه هنر سینمای این شهرستان است.

مقام عالی دولت در شهرستان ابراز داشت: برگزاری "جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد" برای اولین بار در این شهرستان یک فرصت برای شهر و مردم است.

گفتنی است؛ دو هنرمند نامی کشور با حضور در جلسه رسمی این هفته شورای اسلامی شهر از نزدیک در خصوص طرح های اکران فیلم و واگذاری سالن سینما جهت اکران به بخش خصوصی با اعضاء شورا دیدار و گفتگو خواهند داشت.

 

نظر شما