شناسایی و جمع آوری شبکه آب غیر مجاز در شهر ملارد

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۹:۱۱:۳۱
کد خبر: ۱۰۲۲۹۱۷
شناسایی و جمع آوری شبکه آب غیر مجاز در شهر ملارد
شبکه غیر مجاز ۱۱۰ میلیمتری و دورشته انشعاب غیر مجاز ۴۰ میلیمتری در شهر ملارد شناسایی و جمع آوری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مدیر امور آبفای ملارد با اعلام این خبر گفت : با توجه به فرارسیدن فصل گرما و کمبود منابع تامین آب این امور با حساسیت ویژه اخبار و گزارشات استفاده غیر مجاز را بررسی و برخورد می کند.

خیر الله کریمی افزود: در همین راستا پس از اطلاع واصله مبنی بر استفاده چندین انشعاب غیر مجاز  از یک لوله با قطر ۱۱۰ در روستای قلعه فرامرزیه همکاران اجرایی نسبت به قطع انشعابات مذکور اقدام و تمامی انشعابات غیر مجاز را  جمع آوری کردند.

او اظهار داشت: همچنین در خیابان مطهری محدوده سرآسیاب یک لوله با قطر ۴۰ که در کارواش و انشعاب دیگری با قطر ۴۰ که در یک گاراژ بوده و بطول ۳۵۰ متر برای چندین مغازه و کارگاه دیگر بصورت انشعاب غیر مجاز مورد استفاده قرار گرفته بود که جمع آوری شد.

کریمی توضیح داد: در راستای صیانت از حقوق شهروندان و مشترکان و جلوگیری از هدر رفت و استفاده غیر مجاز از منابع آبی برخورد قاطع با این پدیده همواره در دستور کار آبفا بوده و متخلفان نیز پس از اخذ جرائم مربوطه به مراجع قضائی معرفی خواهند شد .

او در ادامه گفت: از تبعات ناشی از استفاده غیر مجاز از تاسیسات آب می توان به هدررفت آب، تهدید بهداشت و سلامت آب شرب و خسارت به شبکه توزیع آبرسانی اشاره کرد .

 کریمی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مصرف غیر مجاز و بی رویه مراتب را از طریق سامانه ۱۲۲ گزارش نمایند .

 

نظر شما