نقش مهم روابط عمومی‌ها در فرآیندهای تصمیم‌گیری ادارات و اعتمادسازی در جامعه

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۲۲:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۳۴۲۷
نقش مهم روابط عمومی‌ها در فرآیندهای تصمیم‌گیری ادارات و اعتمادسازی در جامعه
بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در فرآیندهای تصمیم‌گیری ادارات و اعتمادسازی در جامعه دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات و نهادها گفت: امروزه جایگاه روابط عمومی و نقش کلیدی آن در فرآیندهای تصمیم‌گیری، اعتمادسازی و امیدآفرینی اهمیت دارد و بی‌توجهی به این نقش و جایگاه می‌تواند سازمان‌ها را دچار مشکل کند.

وی ادامه داد: همه کارکنان ادارات بخصوص مسئولان روابط عمومی‌ها که رابط بین مسئولان و مردم هستند باید از تمامی ظرفیت‌ها و اختیارات نهایت استفاده را داشته باشند و با انجام صحیح وظایف در ادارات و انعکاس شفاف و جامع عملکرد و خدمات، رضایتمندی عمومی را جلب کنند.

خطیبی افزود: حفظ وضعیت موجود و تلاش برای ارتقای دستاوردها باید هدف همگان باشد و همچنین کمبود امکانات در سیستم اداری نباید بهانه‌ای برای عدم انجام امور باشد و این مورد در خصوص روابط عمومی‌ها نیز صدق می‌کند.

فرماندار اظهار داشت: نقش روابط عمومی‌ها در فرهنگسازی بسیار مهم است و برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا همه باید با اطلاع‌رسانی اثربخش به کمک شبکه بهداشت و درمان و دیگر نهادهای متولی بیایند تا با فرهنگسازی صحیح از میزان تلفات و خسارات در کشور کاسته شود.

 

نظر شما