‍ برگزاری نشست مشترک معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با فرماندار اسلامشهر

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۲۲:۴۴:۰۲
کد خبر: ۱۰۲۳۴۳۲
‍ برگزاری نشست مشترک معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با فرماندار اسلامشهر
نشست مشترک دکتر علیرضا دلاوری معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران در سخنانی در این نشست با اشاره به اجرای موفق طرح سراج (سلامت روانی اجتماعی( در ۸ دانشگاه پایلوت در کشور گفت: ادامه و گسترش این برنامه در قالب طرح سامان در سال جاری در شهرستان اسلامشهر اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح سامان باهدف سازمان‌دهی همکاری بین بخشی و مشارکت مردم در ارتقای سلامت روان و اجتماعی طراحی‌شده افزود: این طرح در شهرستان اسلامشهر بصورت مشترک و تلفیقی با طرح هر خانه یک پایگاه سلامت اجرا خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی در این نشست خواستار پوشش ۱۰۰ درصدی جمعیت شهرستان در این طرح شد و گفت: تمامی امکانات لازم جهت اجرای موفق این طرح و ارتقاء سطح سلامت روان و اجتماعی شهرستان فراهم خواهد شد.

مرسلپور با بیان اینکه نخستین جلسه هماهنگی اجرای طرح های سامان و هرخانه یک پایگاه سلامت روز دوشنبه در فرمانداری برگزار خواهد شد افزود: دستگاههای ذیربط همکاری و همراهی لازم را جهت اجرای این طرح با شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواهند داشت.

 در این نشست که دکتر فاطمه تاجیک رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز حضور داشت اقدامات انجام شده در حوزه مقابله با ویروس کرونا و همچنین راهکارهای پیشگیری از شیوع این ویروس نیز مورد بررسی قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز