در نشست با فرمانداران استان تهران مطرح شد؛

بانک‌ها هیچ توجهی به مصوبات ستاد تسهیل ندارند/ریل گذاری جهش تولید با جذب سرمایه گذاران در فیروزکوه انجام می شو د /همه مدیران ادارات در شهریار باید در خدمت تولید و اشتغال باشند/دهیاران بدون‌مجوز حق جذب نیرو در دهیاری‌ها را ندارند

۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۸:۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۰۲۳۹۲۸
بانک‌ها هیچ توجهی به مصوبات ستاد تسهیل ندارند/ریل گذاری جهش تولید با جذب سرمایه گذاران در فیروزکوه انجام می شو د /همه مدیران ادارات در شهریار باید در خدمت تولید و اشتغال باشند/دهیاران بدون‌مجوز حق جذب نیرو در دهیاری‌ها را ندارند
نشست فرمانداران استان با حضور عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران اظهار کرد:در یکی از روزنامه ها گزارشی همراه با عکسی از برپایی چادر در پشت بام ها به نقل از فردی به چاپ رسید که این عکس هم دال بر اجاره نشینی افراد در پشت بام ها نیست چرا که ممکن است در تابستان افراد خانه بخواهند شب در پشت بام بخوابند و چادر هم برپا کنند.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری گفت:بانک‌ها هیچ توجهی به مصوبات ستاد تسهیل ندارند اما باید شرایطی ایجاد شود که اگر تسهیلاتی هست در اختیار تولیدکنندگان ری قرار گیرد.

مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر افزود : با توجه به وسعت و تراکم جمعیتی بالای شهرستان باید از نگهبان محله و نگهبان شب جهت پیشگیری از سرقت های خرد و سرقت از منازل در محلات و معابر مختلف استفاده شود.

مهدی یوسفی جمارانی فرماندار فیروزکوه تصریح کرد :ریل گذاری جهش تولید با جذب سرمایه گذاران در فیروزکوه انجام می شود، همچنین روان سازی کار ها در جهت رونق کسب و کار و اشتغال پایدار در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار دارد.

نوراله طاهری فرماندار شهرستان شهریار بیان کرد:همه مدیران ادارات در شهریار باید در خدمت تولید و اشتغال باشند و در شرایط فعلی کشور نسبت به این موضوع بصورت دغدغه مند عمل نمایند.

سیدمهدی ساداتی فرماندار شهرستان شمیرانات افزود:عملیات اجرای جاده جنگلی لواسان از سرگرفته می شود ، متخلفین در ساخت و سازهای غیر مجاز در شمیرانات حاشیه امنی نخواند داشت.

عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس گفت:استفاده از ماسک در کلیه اماکن و معابر عمومی، دستگاه ها، نهادها و مراکز خدماتی شهرستان الزامی است.

حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین بیان کرد :به منظور ارائه خدمت مناسب به بیمه‌شدگان، ورامین به عنوان پایلوت حذف نسخه پزشکی کاغذی و جایگزینی با نسخه الکترونیک تعیین شد.

نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط کریم خبر داد :۵۰۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت بخش درمان شهرستان افزوده می شود.

مجتبی خانجانی فرماندار شهرستان بهارستان  گفت: دهیاران بدون‌مجوز حق جذب نیرو در دهیاری‌ها را ندارند و در صورت نیاز باید از طریق اخذ مجوز و فراخوان اقدام کنند.

لیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس از کشف و ضبط ۶۲ کیلوگرم هروئین و ۶۰ لیتر مواد پیش‌ساز تولید هروئین در این شهرستان خبر داد.

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت اعلام کرد :از محل اعتبارات اختصاص یافته به پاکدشت، ۳ و نیم میلیارد تومان برای ساخت حمام خورشیدی، چراغ های خورشیدی برای استفاده در هنگام کوچ و ساخت سوله مدیریت بحران عشایری استفاده شد که به بهره‌برداری رسید.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا عنوان کرد: این شهرستان در حوزه درمان از داشتن حتی یک تخت بیمارستانی محروم است و این امر مشکلات عدیده‌ای برای مردم به ویژه در ایام شیوع کرونا به همراه آورده است.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک افزود :ساماندهی پسماندهای بیمارستانی و درمانگاه‌ها از دغدغه‌های جدی این شهرستان است و با قاطعیت اعلام می‌کنیم هر مرکز درمانی و پزشکی که در چارچوب دستورالعمل‌های بهداشتی مدیریت پسماند عمل نکند، باید در انتظار برخوردهای قانونی باشد.

سجاد برنجی فرماندار شهرستان ملارد خبر داد :۱۷۸۵ بنگاه اقتصادی آسیب‌دیده مشمول دریافت تسهیلات در ۱۴رسته شغلی با مجموع ۴۱۳۶اشتغال در سامانه کارا درخواست خود را ثبت کرده‌اند.

مهدی حیدری فرماندار شهرستان دماوند در پایان گفت : تعریف خاصی برای منطقه مهرآباد دماوند باید در نظر گرفته شود  به شهرداری و شورای اسلامی رودهن به منظور تغییر وضعیت مهرآباد فرصت چهارماهه داده شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز