پیام بخشدار مرکزی شهرستان قرچک در آستانه روز دهیاریها و شهرداریها

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۵۲:۳۵
کد خبر: ۱۰۲۴۰۳۰
پیام بخشدار مرکزی شهرستان قرچک در آستانه روز دهیاریها و شهرداریها
در آستانه روز دهیاریها و شهرداریها بخشدار مرکزی شهرستان قرچک پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ علیرضا رشیدیان بخشدار مرکزی شهرستان قرچک در پیامی ضمن گرامیداشت دهه کرامت و سالروز ولادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، فرا رسیدن ۱۴ تیر سالروز تصویب قانون تاسیس دهیاریهای خودکفا در روستاها و "روز دهیاریها و شهرداریها" را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

اکنون در آستانه چهاردهم تیرماه مصادف با بیست و دومین سالروز تصویب قانون تاسیس دهیاریهای خودکفا در روستاهای کشور، به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد امتداد سیاستها و حمایت های دولت محترم تدبیر و امید در روستاها هستیم، و در این راستا خدمات ارزنده ای نیز در حوزه های گوناگون امنیتی، عمرانی‌، اجتماعی، آموزشی ، بهداشتی، اقتصادی و ... به روستاییان صورت پذیرفته است.

لیکن در جهت توسعه همه جانبه روستاها علی رغم تلاش ها، نیازسنجی ها، مطالعات، برنامه ریزی های صورت گرفته و تخصیص اعتبارات مورد نیاز به منظور ایجاد زیرساخت های لازم و خدمات رسانی مطلوب به روستانشینان، همچنان موانع و دغدغه هایی چون بازنگری و تصویب طرح های هادی روستایی و تامین سرانه های مورد نیاز روستاها متناسب با تراکم جمعیتی برای اجرای طرح ها و پروژه های خدماتی و عمرانی وجود دارد.

توسعه روستایی نیازمند تعامل مطلوب دستگاه ها و نهادها با دهیاریها بعنوان نهاد عمومی غیردولتی با شخصیت حقوقی مستقل و متولی اصلی مدیریت روستایی است .

در پایان با تبریک این روز مهم به تمامی تلاشگران حوزه مدیریت شهری و روستایی به ویژه دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان قرچک از خداوند متعال برای تمامی عزیزانی که دغدغه خدمت و توسعه و پیشرفت میهن اسلامی‌ را دارند،‌ آرزوی عزت، سربلندی و توفیق روزافزون را دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز