شهرداری و دهیاری مبنای رشد و توسعه پایدار شهرها هستند

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۷:۰۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۲۴۴۴۴
شهرداری و دهیاری مبنای رشد و توسعه پایدار شهرها هستند
رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس ضمن تبریک فرا رسیدن ۱۴ تیر ماه «روز شهرداری و دهیاری» گفت: شهرداری و دهیاری با مشارکت شهروندان مبنا و اساس رشد و توسعه پایدار شهرها هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهندس ابوطالب آذربرا ضمن تبریک و عرض خدا قوت به مجموعه شهرداری و دهیاری شهرستان قدس اظهار داشت: نامگذاری چهاردهم تیرماه به عنوان روز شهرداری و دهیاری، مهمترین سیاستگذاری برای ایجاد توسعه پایدار در مناطق شهری و روستایی است.

وی افزود :شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی مبتنی بر مشارکت مردم، همواره  با برنامه ریزی علمی، مسیر توسعه همه جانبه را هموار و فضایی مطلوب را برای مردم فراهم کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس با بیان اینکه دهیاران و شهرداران به عنوان نمایندگان دولت و خادمین مردم در روستاها و شهرها با عزمی جهادی در حال فعالیت هستند تصریح کرد:همواره در صدد بودیم تا از طریق برنامه‌ریزی و ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم و تلاش برای برقراری عدالت و پیشرفت باعث ارتقاء جامعه شهری  شویم.

آذربرا خاطر نشان ساخت: در شرایط کنونی برنامه ریزی و مدیریت نوین شهری و روستایی موجب کیفیت بخشی به خدمات شهری و روستایی شده است بطوریکه علاوه بر ارائه خدمات مناسب، شهرداریها و دهیاریها به لحاظ تنوع فعالیت ها و ارزشهای فرهنگی و اجتماعی تغییرات محسوسی داشته اند.

وی در خاتمه گفت: ضمن تبریک این روز به تمامی تلاشگران عرصه مدیریت شهری ، از تلاش های همکاران خود در مجموعه شهرداری و دهیاری های شهرستان قدس که با ارائه خدمات مطلوب و بی منت به عموم شهروندان موجب رشد و پیشرفت شهر می شوند، صمیمانه تقدیر و تشکر مینمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز