نشست هم اندیشی دهیاران شهرستان ری

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۲۸:۵۳
کد خبر: ۱۰۲۴۵۲۷
نشست هم اندیشی دهیاران شهرستان ری
حسین توکلی کِجانی فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست هم اندیشی دهیاران مطرح کرد: ایجاد اشتغال پایدار، تقویت اقتصاد روستاییان و مدیریت افکار عمومی روستا باید اولویت اصلی دهیارن این شهرستان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حسین توکلی گفت: دهیاران از محل اعتبارات ارزش افزوده باید به دنبال ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در این مناطق باشند.

او افزود: ایجاد اشتغال و تقویت بنیه مالی روستاییان باعث مهاجرت معکوس روستاییان از شهر به روستا و همچنین جلوگیری از فروش و تغییر کاربری اراضی کشاورزی می شود.

عملکرد خوب دهیاران در حوزه اقتصاد روستا، نقش بسزایی در رضایت افکار عمومی و رضایتمندی مردم از دولت و نظام دارد.

دهیاران نباید نسبت به حریم روستا بی تفاوت باشند، صیانت از حریم روستا و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز جزو وظایف حاکمیتی دهیارن می باشد که باید در این حوزه فعالانه تر وارد عمل شوند.

دولت تدبیر و امید در چهارچوب برنامه توسعه کشور اعتبارات خوبی از محل ارزش افزوده برای توسعه و عمران روستاها تخصیص داده است، و سیمای عمومی روستاهای شهرستان ری از نظر راه روستایی، ایجاد امکانات رفاهی، آب شرب، گاز و برق نسبت به قبل کاملا عوض شده است.

تخصیص اعتبارات بر اساس سرانه جمعیتی از دیگر گام های خوب دولت دکتر روحانی است که دهیاران باید تمامی منابع تخصیص داده شده به روستاهایشان را در جهت توسعه زیرساخت ها و ایجاد اشتغال پایدار هزینه نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز