شهردار قرچک:

اصلاح ساختار هندسی معابر قرچک برای کنترل بار ترافیکی انجام شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۴۸:۴۳
کد خبر: ۱۰۲۵۱۶۸
اصلاح ساختار هندسی معابر قرچک برای کنترل بار ترافیکی انجام شد
شهردار قرچک از اجرای اصلاح ساختار هندسی معابر اصلی و فرعی شهر قرچک برای کنترل بار ترافیکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسن خرمی شریف با اشاره به اینکه اصلاح هندسی معابر سطح شهر باهدف کنترل بار ترافیکی انجام می‌شود، اظهار داشت: اساسی‌ترین مسئله در حوزه حمل‌ونقل، اصلاح هندسی معابر، میدان‌ها و تقاطع‌های سطح شهر است که در راستای روان‌سازی ترددهای شهری و کاهش ترافیک و تصادفات صورت می‌گیرد.

وی افزود: مناسب‌سازی و ایمن‌سازی معابر و پیاده‌روها، خط‌کشی معابر و اصلاحات هندسی، از مهم‌ترین اقداماتی هستند که با اولویت ترافیکی توسط مدیریت شهری در حال اجرا است.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: به منظور ارتقاء سطح ایمنی تردد و بهبود خدمت‌رسانی به شهروندان در سطح معابر اصلی و فرعی اصلاح هندسی ابتدای خیابان فاطمیون روبروی اداره گاز، تقاطع خیابان عزتی با بلوار امام خمینی(ره)، چهارراه گوهر دشت و ولی آباد، پل زیرگذر زیباشهر و اصلاح هندسی ابتدای ۱۲ متری ولیعصر(عج) انجام شد.

خرمی شریف اظهار کرد: دور برگردان دو سمت میدان پانزده خرداد و امام خمینی(ره)، دور برگردان ضلع غربی میدان شهید ستاری، دور برگردان روبروی مجتمع مسکونی یاس سفید، اصلاح هندسی میدان گل گندم و شهرک طلاییه، اصلاح هندسی روبروی آتش‌نشانی باقرآباد و اصلاح و تعریض پل خیابان صالح‌آباد به سمت روستای صالح‌آباد در شرف انجام است که به زودی عملیات این قسمت‌ها آغاز خواهد شد.

وی در پایان از نصب گل میخ خیابان‌های فرمانداری، پوئینک شمالی و فردیس از ابتدا تا مرز پاکدشت را از دیگر اقدامات معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری برشمرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز