حجت‌الاسلام استیری:

مرکز اهدای کتاب در مصلی باقرشهر راه‌اندازی می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۳:۰۳
کد خبر: ۱۰۲۵۵۴۵
مرکز اهدای کتاب در مصلی باقرشهر راه‌اندازی می‌شود
امام جمعه باقرشهر و کهریزک با تأکید بر احداث و تجهیز کتابخانه در روستاهای بخش کهریزک گفت: برای جبران کمبود کتاب در کتابخانه‌ها پیشنهاد می‌شود افراد کتاب‌های اضافی خود را به مصلی تحویل دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری در جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش کهریزک که با حضور امین بابایی بخشدار کهریزک و رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان ری در دهیاری قمصر برگزار شد، اظهار داشت: به نظر می‌رسد امروز با توحه به چالش‌ها و آسیب‌های فرهنگی در بخش کهریزک، نیاز است مباحث فرهنگی در این بخش بیشتر مطرح و عملیاتی شود.

وی بیان کرد: جلسه شورای فرهنگی باید به مکانی برای رفع معضلات فرهنگی تبدیل شود تا مشترکات فکری در آن مطرح و برنامه‌ریزی شود؛ از این‌رو پیشنهاد می‌شود جلسات آن به صورت چرخشی در روستاهای بخش کهریزک برگزار شود.

امام جمعه باقرشهر و کهریزک سپس به حضور گسترده اتباع بیگانه در شهرهای باقرشهر و کهریزک اشاره کرد و افزود: افاغنه خاص و مهاجرین تحت عنوان مهاجرین غیرمجاز سبب تغییر در شرایط زیست منطقه شده‌اند که لازم است طی هماهنگی با مسئولان استانی و شهرستانی به صورت ویژه به این موضوع پرداخته شود.

استیری سپس با اشاره به تشکیل شورای اجتماعی باقرشهر تصریح کرد: تلاش داریم با برنامه‌ریزی صحیح به صورت تخصصی، موضوعات شورای فرهنگ عمومی در آنجا مورد بررسی قرار گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه ضرورت‌های فرهنگی و اجتماعی، احداث و تجهیز کتابخانه در روستاهای بخش امری اجتناب‌ناپذیر است و برای جبران کمبود کتاب در کتابخانه‌ها پیشنهاد می‌شود افراد کتاب‌های اضافی خود را به مصلی تحویل دهند.

 

نظر شما