فرماندار شهرستان شهریار در جمع دهیاران تاکید کرد:

استفاده بهینه از منابع ارزش افزوده و توصیه بر لزوم جلوگیری از حیف و میل این درآمدها

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۹:۰۱:۵۱
کد خبر: ۱۰۲۶۷۰۲
استفاده بهینه از  منابع ارزش افزوده و توصیه  بر لزوم جلوگیری از حیف و میل این درآمدها
طاهری، با اشاره به واریز منابع ارزش افزوده به حساب دهیاریها، دهیاران را به استفاده بهینه از این ظرفیت توصیه و بر لزوم جلوگیری از حیف و میل این درآمدها تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، بمناسبت نکوداشت روز دهیار، طی مراسمی از دهیاران شهرستان شهریار تجلیل شد.

در این مراسم طاهری فرماندار شهریار ضمن تبریک روز دهیار به وظیفه سنگین دهیاران در مباحث مختلف اجتماعی اشاره کرده و از دهیاران خواست تا نسبت به رفع و رجوع مشکلات مردم به عنوان نمایندگان دولت در روستاها اهتمام ورزند.

طاهری، با اشاره به واریز منابع ارزش افزوده به حساب دهیاریها، دهیاران را به استفاده بهینه از این ظرفیت توصیه و بر لزوم جلوگیری از حیف و میل این درآمدها تاکید کردند.

*دهیاران پاره تن وزارت کشور هستند

در ادامه مراسم مدیر کل محترم روستایی استانداری تهران، با بیان دیدگاه های خود از نقش پررنگ دهیاری ها در توسعه و آبادانی روستاها گفتند و دهیاران را پاره تن وزارت کشور خواندند.

پرندوار با بیان این نکته که عمران در روستاها موجب مهاجرت معکوس شده و امید را به مناطق روستایی باز می گرداند به دهیاران پیشنهاد کردند که منظر روستاها رو حفظ کرده و از مشابه سازی روستا با شهر پرهیز کنند.

9546734f-a392-4f33-82f4-fc1673331091

* نهاد دهیاری حلقه مفقوده ای در توسعه متوازن و پایدار کشور است

همچنین، منجیری بخشدار مرکزی شهریار با تبریک‌ روز دهیاری ها و قدردانی از زحمات آنها عنوان کرد: آنچه که امروز در وصف دهیاری ها و خدمات صورت گرفته آنها میتوان گفت این است که نهاد دهیاری حلقه مفقوده ای در توسعه متوازن و پایدار کشور بود که خیلی پیش از اینها می بایست تشکیل و تاسیس میشد.

وی کفت، حجم خدمات صورت گرفته توسط این نهاد موید این نکته است که ظرفیت فراوان موجود در روستاها، با تجلی دهیاریها فرصت بروز و ظهور یافت و این نقطه عطفی در مسیر بالندگی و پیشرفت کشور است، چرا که روستاها همواره مبدا تولیدات پایه و از مطمئن ترین کلونی های انسانی در همه زمینه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور بوده اند.

بخشدار مرکزی شهریار اضافه کرد: بدون شک ثمرات و اثرات بکارگیری پتانسیل این نهاد عمومی روز به روز بیشتر و نگاه جامع به آن روز به روز حیاتی تر خواهد شد.

منجیری با بیان این نکته که از تولد دهیاری ها کمتر از ۲۰ سال گذشته اما سابقه تاسیس ۱۰۰ ساله شهرداری ها موجب شده آنها به کمال و پختگی نزدیک شوند، ابراز امیدواری کرد این زمان در مورد دهیاریها کوتاه و کوتاهتر باشد.

او با اشاره به استحقاق دهیاران شهرستان در انتخاب به عنوان دهیار برتر کشور، نمونه هایی از توانمندی و تجارب مدیریتی دهیاران شهریار را برشمرد.

شایان ذکر است در قسمتی از این مراسم، لوح سپاسی از طرف بخشدار مرکزی و دهیاران این بخش به فرماندار محترم شهریار تقدیم و از حمایت ها و اقدامات ایشان در حوزه روستایی قدردانی شد.

 

6d107fa0-d419-41b3-94b9-287d72ff494e

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز