به درخواست مکرر شهروندان؛

توقیف مدت دار خودروهای سد معبر شهر بومهن  در دستور کار ستاد سد معبر قرار گرفت/ برخورد با فروشندگان سیار

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۸:۴۴:۴۳
کد خبر: ۱۰۲۷۰۴۱
توقیف مدت دار خودروهای سد معبر شهر بومهن  در دستور کار ستاد سد معبر قرار گرفت/ برخورد با فروشندگان سیار
با دستور فرمانداری شهرستان پردیس جلسه هم اندیشی و تشکیل ستاد پیشگیری مقابله با سد معبر شهر بومهن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ جلسه تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با سد معبر با حضور شهردار، رئیس و اعضا شورای شهر و جمعی از مدیران شهرداری و مدعوین ادارات مختلف از جمله نماینده فرمانداری و روسای اتاق اصناف و کلانتری بومهن در محل شهرداری برگزار شد.

طبق این گزارش، مهم ترین موضوع در بحث پیشگیری از سد معبرمسئله استفاده از پتانسیل کلیه ادارات مرتبط از جمله شهرداری، اتاق اصناف و نیروی انتظامی جهت شناسایی کلیه واحد های صنفی که در سطح شهر باعث سد معبر می شوند و برخورد قانونی با وانت بارها و فروشندگان سیار میوه بود، که راهکارها و نظرات مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است در راستای مقابله با سد معبر و جمع آوری وانت بارها پیشنهاداتی همچون ابلاغ اخطار و سپس توقیف مدت دار خودروها در پارکینگ در دستور کار ستاد قرارگرفت.

همچنین اعمال قانون در خصوص واحدهای صنفی متخلف که در مراحل مختلف توجهی به تذکرات رعایت قانون صنفی ننموده و باعث بی نظمی و هرج و مرج در تردد شهروندان میشوند نیز، از جمله مباحث مورد بحث و بررسی بود.

شهردار بومهن در این جلسه تعامل و همکاری بین ادارات را از مهمترین عوامل در راستای اجرای دائمی طرح پیشگیری و مقابله با سد معبر عنوان کرد.

 

index

8888

 

نظر شما