به همت هیات ورزشهای هگانی استان تهران برگزار شد؛

نخستین دوره آموزش مجازی دروس تئوری استان تهران

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۳:۳۷:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۷۵۹۵
نخستین دوره آموزش مجازی دروس تئوری استان تهران
برای نخستین بار هیت ورزشهای همگانی استان تهران به دلیل شیوع کرونا و برای حفظ سلامتی متقاضیان خود اقدام به برگزاری کلاسهای آفلاین تئوری کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛  مریم محمدیان دبیر هیات استان دراین خصوص گفت:باتوجه به اوضاع پیش آمده در دنیا و کشور و خطر سلامتی که ورزشکاران را تهدید میکند دکتر شجاع پوریان رئیس هیات ورزشهای همگانی استان و دیگر همکاران تدابیری اندیشیدیم که متفاضیان مربیگری ما بتوانند با حفظ سلامتی در منزل دروس را دراختیار داشته باشته و از مرحله تئوری عبور کنند.

وی افزود:در همین راستا برای نخستین بار سایتی طراحی شد که ۱۴ درس تئوری به صورت پاور وفیلم با صدای اساتید در آنجا بارگذاری و متقاضیان پس از ثبت نام و بارگذاری مدارک خود درسایت میتوانستند فایلهای درسی را دراختیار داشته باشند و پس از دوهفته مطالعه امتحان بدهند.

دبیر هیات استان درخصوص نحوه امتحان گفت: امتحان متقاضیان نیز به صورت آنلاین روز جمعه ۲۰ تیرماه برگزار شد

وی اظهار کرد. هیات همچنین برای رفاه حال متقاضیان ۱۴ درس را به دو قسمت صبح و عصر تقسیم کرد که ۷ درس صبح امتحان و ۷ درس عصر امتحان گرفته شد که با استقبال خوب متقاضیان در این ایام همراه بود.

محمدیان در انتها با تاکید برآنکه هم اکنون سلامت ورزشکاران از اهداف اولیه هیات می باشد اظهار کرد:به امید خدا در نظرداریم این دوره های تئوری آفلاین را ادامه دهیم.

 

نظر شما