شهردار قرچک خبرداد؛

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۰ میلیون تومان توسط شهرداری قرچک

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۳:۵۶:۴۰
کد خبر: ۱۰۲۷۶۱۳
توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۰ میلیون تومان توسط شهرداری قرچک
شهردار قرچک از توزیع 300 بسته معیشتی به رانندگان تاکسی، سرویس مدارس و خانواده نیازمندی که بر اثر ویروس کرونا آسیب دیده بودند به ارزش 60 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسن خرمی شریف در این خصوص اظهار داشت: با توجه به کاهش درآمد رانندگان تاکسی و سرویس مدارس در پی شیوع ویروس کرونا و در راستای حمایت‌های مدیریت شهری از این قشر خدوم جامعه، مقرر شد برای این افراد بسته معیشتی در نظر گرفته شود.

وی افزود: در بیماری کرونا گروه‌های بسیاری آسیب دیدند و رانندگان هم دچار مشکلات جدی شدند که در حد توان برای کمک به آنها اقدام کردیم.

شهردار قرچک خاطر نشان کرد: تعدادی از این بسته های معیشتی نیز با معرفی معتمدین شهرستان قرچک به خانواده های نیازمند اهدا شد.

خرمی شریف با بیان اینکه 300 بسته معیشتی با ارزش 60 میلیون تومان می باشد، افزود: هزینه این بسته ها ازمنابع مالی مدیریت شهری و با حمایت شورای اسلامی شهر می باشد و سعی مان بر این است که این کار به صورت مستمر انجام شود.

وی در پایان با بیان اینکه روزانه ناوگان حمل و نق عمومی به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود، افزود: ضدعفونی اتوبوس ها و تاکسی ها به صورت روزانه انجام می‌شود تا مسافران با خیالی آسوده از این وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز