معاون خدمات شهری شهرداری قدس خبر داد:

واگذاری وظایف خدمات شهری منطقه یک شهرداری قدس به بخش خصوصی

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۰:۳۶:۳۹
کد خبر: ۱۰۲۷۸۱۰
واگذاری وظایف خدمات شهری منطقه یک شهرداری قدس به بخش خصوصی
معاون خدمات شهری شهرداری قدس از واگذاری وظایف و اقدامات اجرایی حوزه خدمات شهری منطقه یک شهرداری قدس به پیمانکار بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حمید کاظمی صیاد معاون خدمات شهری شهرداری قدس با بیان اینکه حوزه خدمات شهری به دلیل تنوع خدمات خود ارتباط تنگاتنگی با شهروندان دارد، گفت: مشارکت بخش خصوصی و توسعه آن به منظور افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌ها، از اصولی است که در اجرای سیاست‌های حوزه خدمات شهری شهرداری در اولویت قرار داده ایم. 

وی ضمن اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی و توجیحی با پیمانکار و مسؤولین نواحی منطقه یک، ادامه داد: مقرر شد پیمانکار مورد نظر در روزهای آینده در منطقه مستقر شود و فعالیت خود را آغاز نماید.  

به گفته کاظمی صیاد، جلسات هماهنگی با پیمانکار و مسئولین نواحی به طور هفتگی برگزار خواهد شد و عملکرد پیمانکار مورد بررسی و نظارت قرار خواهد گرفت.  

معاون خدمات شهری شهرداری قدس با تاکید بر ارتقای کیفیت بهداشت محیط شهری با بهره‌گیری از آخرین مکانیزم‌های پیشرفته اظهار کرد: در این میان، با توجه به فصل گرما شست و شوی مرتب و مستمر باکسهای زباله، لایروبی کانال ها و انهار و...  مورد تاکید است. 

معاون خدمات شهری شهرداری قدس همچنین از تعویض باکس های فرسوده زباله در نقاط مختلف شهر خبر داد و افزود: با توجه به فرسودگی باکس های جمع آوری پسماند در طول زمان، جایگزینی باکس های نو در دستور کار این معاونت می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز