شهردار قدس تشریح کرد:

ویژه برنامه های سیزدهمین دوره جشن های زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۱:۰۰:۵۶
کد خبر: ۱۰۲۷۸۱۸
ویژه برنامه های سیزدهمین دوره جشن های زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت
شهردار قدس اقدامات انجام شده به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت تحت عنوان سیزدهمین دوره جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مختاری با تشریح برنامه های برگزار شده توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قدس در دهه کرامت گفت: این برنامه ها در قالب نورافشانی و جشن، حرکت کاروان شادی، برپایی همایش و مسابقه طی دهه مبارک کرامت با مشارکت شهروندان اجرا شده است.

شهردار قدس از برپایی پویش "دختر محجبه من"،  تجلیل از دختران فرهیخته شهرستان قدس در جشنواره "ستاره های درخشان" و راه اندازی ایستگاه روشنگری عفاف و حجاب در فضای مجازی به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت خبر داد و افزود: ایجاد فضایی شاد و مفرح برای جامعه زنان و دختران، اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی، ارتقای مهارت های زندگی با تاکید بر جنبه های معرفتی سیره و سنت رضوی و الگوسازی از شخصیت حضرت معصومه(س) برای دختران جوان از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این مراسم ها بوده است که این مهم در اجرای برنامه های دهه کرامت به طور گسترده همراه با رویکرد حجاب و عفاف دیده شده است.

بر اساس این گزارش، «زیر سایه خورشید» عنوان ویژه‌برنامه‌های این دهه بود که مهندس مختاری در این باره توضیح داد: در قالب این برنامه، حضور خدام و بیرق متبرک حرم مطهر رضوی در ادارات شهرستان قدس به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت صورت گرفت. خادمان رضوی در دیدار با جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، علما و مسئولین شهرستان قدس با پرچم متبرک حرم مطهر رضوی حضور پیدا کردند.

وی در ادامه گفت: ویژه برنامه بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه نیز با حضور خادمان امام رضا(ع) در آستان امامزاده حضرتین(ع) برگزار شد.  همچنین ویژه برنامه «تجلیل از کادر پزشکی»  در محل شبکه بهداشت نیز با حضور خادمان حرم امام رضا(ع)، برگزار شده است.

شهردار قدس فضاسازی محیطی و آذین‌بندی خیابان‌‌ها و میادین، تهیه و توزیع بسته های فرهنگی، ‌برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، راه اندازی کاروان شادی و معنویت، توزیع نمک متبرک به حرم امام رضا(ع) بین تمامی واحدهای تهیه نان سطح شهرستان، توزیع سبد کالا بین نیازمندان، اهدای هزار جلد قرآن کریم در مساجد، مراسم استقبال از کاروان رضوی، برپایی نمازجمعه ۱۳ تیرماه با حضور یاران رضوی و توزیع متبرکات رضوی بین نمازگزاران را از دیگر اقدامات شهرداری قدس در دهه کرامت عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز