مدیر امور آبفای شاهدشهر، شهریار در گفتگو با برنا خبر داد:

افزایش ۱۶ لیتر بر ثانیه تولید آب شرب در شاهدشهر

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۰۲۸۱۵۶
افزایش ۱۶  لیتر بر ثانیه تولید آب شرب در شاهدشهر
داود سمیعی گفت: با حفر، تجهیز و راه اندازی چاه آب شرب در محدوده شمالی شاهدشهر با عمق ۲۲۸ متر میزان ۱۶ لیتر بر ثانیه میزان تولید شرب آب در شاهدشهر افزایش می یابد .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، مدیر امور آبفای شاهدشهر با اعلام این خبر گفت: این چاه آب شرب در محدوده شمالی شاهدشهر با عمق ۲۲۸ متر حفاری شده است و پس از استحصال به مخزن زمینی آب شرب ۵۰۰۰ متر مکعبی انتقال می یابد.

داود سمیعی اظهار داشت: با حفر، تجهیز و راه اندازی این چاه به میزان ۱۶ لیتر بر ثانیه میزان تولید شرب آب در شاهدشهر افزایش می یابد .

سمیعی اظهار داشت : تنها منبع تأمین آب شرب شاهدشهر منابع زیرزمینی می باشد و مجموعه همکاران آبفا با تلاش مضاعف پیگیر توزیع آب شرب سالم بهداشتی برای شهروندان محترم هستند.

او افزود : افزایش تقاضا برای آب شرب از سوی شهروندان طی سال های اخیر افزایش چشمگیر داشته است و هدف از حفاری و تجهیز این چاه رفع نیاز آب مشترکین می باشد .

سمیعی در پایان از شهروندان خواست با توجه به فصل گرم سال و شیوع ویروس کووید ۱۹ که سبب افزایش بیش از حد مصرف شده اس ، مصارف خود را مدیریت کرده تا با کمترین میزان افت فشار شبکه آبرسانی در این ایام مواجه شویم لذا در صورت بروز هرگونه مشکل از طریق شماره تلفن  ۱۲۲ مراتب را اطلاع رسانی نموده تا همکاران در اسرع وقت نسبت به آن اقدام نمایند . 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز