بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه پانزده خرداد به مناسبت هفته عفاف و حجاب

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۲۰:۴۰:۴۶
کد خبر: ۱۰۲۸۳۹۷
بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه پانزده خرداد به مناسبت هفته عفاف و حجاب
به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان ناحیه قرچک بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم جهان گشود و ثابت کرد که می توان زن بود ، عفیف بود ، محجبه و شریف بود و در عین حال در متن و مرکز بود ، می توان سنگر خانواده را پاکیزه نگه داشت و در عرصه های سیاسی و اجتماعی نیز سنگر سازی های جدیدی کرد و فتوحات بزرگی را به ارمغان آورد.» مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

بیست و یکم تیرماه یادآور قیام انقلابی و حماسه آفرینی ملت بزرگوار ایران در برابر توطئه دشمنان در تیرماه سال ۱۳۱۵ بود و یادآور شهامت و غیرت علوی مردان و حجاب فاطمی زنان با ایمان و با اراده ای است که در برابر ظلم و در اعتراض به قانون کشف حجاب رضاخانی دست به قیام بزرگی زدند. این قیام غیرتمندانه همچون برگ پویایی از تاریخ پر افتخار ماست و مانند آفتابی بر بصیرت و بیداری مردم ایران اسلامی پرتو افشانی می کند.

حجاب اسلامی جز ضروریات دین و از موکدات آیات و روایات معصومین می باشد و این فریضه الهی موجب حفظ عزت و کرامت زنان و ارزش گذاری به مقام زن و صیانت از حریم و شخصیت انسانی آنان می شود. حجاب ارزشی منطبق با طبیعت انسان و برای کمال و رشد شخصیت انسانی فرض شده است تا سلامت جامعه و نفس و نسل را محقق کند.

امروز که دشمنان قسم خورده فرهنگ ایران اسلامی کاملا به صورت میدانی وارد عمل شده و در غفلت برخی از متولیان و مسئولین ذیربط ، با استفاده از عرصه های مختلف و متنوع فرهنگی ، هنری و تطمیع برخی سلبریتی های خائن به فرهنگ ناب ایرانی اسلامی این مرز و بوم و بهره مندی فزاینده از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در عرصه جنگ نرم و تهاجم سازمان یافته فرهنگی تلاش گسترده کرده و در ترویج فرهنگ برهنگی واباحه گری و مبارزه با گوهر ناب عفاف و حجاب در جهت سقوط و انحطاط جامعه ایرانی به ویژه خانواده ها در حال فعالیت هستند ، شایسته است ما دختران و بانوان مسلمان ایرانی بار دیگر هویت ملی و دینی خود را به جهان تشنه معنویت معرفی کنیم و به عنوان پرچم داران نهضت فاطمی بر خود وظیفه میدانیم نسبت به حفظ بنیان خانواده و تربیت نسل کوشا باشیم.

بسیج جامعه زنان شهرستان قرچک بار دیگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۲۱تیرماه با خون شهدای گرانقدر گوهرشاد عهد می بندیم که تا زنده ایم در حفظ عفاف و حجاب کوشا باشیم و توطئه های دشمنان را خنثی سازیم و تمامی بانوان ایرانی اسلامی را به حفظ عفت و عزت فاطمی دعوت می نماییم. باشد تا در این راه در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) موید و منصور گردیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز