رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قدس:

عوارض کسب و پیشه در قالب ارائه خدمات مختلف به صنوف باز می گردد

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۸:۵۱:۰۳
کد خبر: ۱۰۲۹۰۱۰
عوارض کسب و پیشه در قالب ارائه خدمات مختلف به صنوف باز می گردد
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قدس با بیان اینکه عوارض پرداختی توسط شهروندان در قالب ارائه خدمات مختلف به خود آنها باز می گردد، از کلیه کسبه و صنوف فعال در سطح شهر خواست نسبت به پرداخت عوارض کسب و پیشه اقدام نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ بهنام عباسی درباره لزوم پرداخت عوارض کسب و پیشه از سوی صنوف فعال در سطح شهر نیز اظهار کرد: بر اساس قانون شهرداری ها، کلیه صنوف ملزم به پرداخت عوارض سالانه کسب و پیشه به شهرداری می باشند که باید نسبت به این امر اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه پرداخت عوارض به عنوان یک ارزش مطرح است و از تکالیف شهروندی محسوب می شود، تصریح کرد: عوارض پرداختی از سوی شهروندان در قالب ارائه خدمات مختلف به آنها باز می گردد.

عباسی افزود: از کلیه کسبه و صنوف فعال در سطح شهر جهت پرداخت عوارض سالانه کسب و پیشه دعوت می شود به سازمان ساماندهی مشاغل شهری مراجعه کرده و نسبت به پرداخت عوارض سالانه کسب و پیشه اقدام نمایند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قدس با بیان اینکه عوارض کسب و پیشه بخشی از درآمد پایدار شهرداری است و مبالغ آن صرف هزینه های عمرانی شهر و ارائه خدمات به خود صنوف می‌شود، افزود: عدم وصول به موقع عوارض باعث کندی خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان می‌شود، از این رو انتظار می‌رود فعالان صنفی با پرداخت به موقع عوارض خود مدیریت شهری را در ایجاد زیرساخت های شهری و ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان یاری نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز