۷۰ درصد مدارس شهرستانهای استان تهران به صورت دو شیفت برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۰۲۱۹
۷۰ درصد مدارس شهرستانهای استان تهران به صورت دو شیفت برگزار می شود
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: ۷۰ درصد مدارس شهرستانهای استان تهران به صورت دو شیفت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛محمد صیدلو در مراسم کلنگ زنی مدرسه خیرساز شهید امیر شفیعی که با حضور مسئولان شهرستانی و خیرین نیک اندیش در روستای امین آباد شهرستان قرچک برگزار شد، اظهار داشت:  خیرین نیک اندیش در سراسر این سرزمین به دنبال رفع مشکلات مردم هستند، به دنبال اقدامات خیرخواهانه ای هستند تا بهانه بهتر زیستن را در زندگی تقویت کنند.

 وی گفت: حضور مسئولان شهرستان قرچک در برنامه‌های آموزش و پرورش نشان از اهتمام والای آن ها به نظام تعلیم و تربیت و دغدغه‌های فرهنگی و تربیتی است که ما قدردان این مسئولان هستیم.

صیدلو افزود: امروز کرونا معادلات جهانی را برهم زده مشکلات زیادی را به وجود آورده اگر منشا کرونا که به گفته دانشمندان بزرگ، انسان باشد و اقدام به تولید ویروس کرونا کرده باشد این انسان عالم دانشمند که به ریزترین قواعد عالم ماده دخل و تصرف پیدا کرده انسان تربیت نشده است.

 مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران یاد آور شد: این انسان از جنس همان انسانی است که می تواند به اتم را دخل و تصرف پیدا کند و بمب اتم می سازد و در مقابل آن اگر انسان عالم و دانشمند انسان تربیت شده باشد می تواند از همان اتم و انرژی هسته‌ای ابزاری برای درمان انسان تولید کند.

 وی تصریح کرد: مدرسه جایگاهی مقدس است و در این مدارس انسان های تربیت کنیم که سال‌ها بعد برای همین انسان‌ها خدمت کنند انسان تربیت کنیم تا آرامش و امنیت را به جامعه و اطرافیان خود تزریق کند.

صیدلو خاطر نشان کرد: مدارس شهرستانهای استان تهران همانند کل کشور تقریباً ۳۰ درصد به صورت خیری ساخته شده است ولی این آمار در شهرستانهای استان تهران قدری بیشتر است و اتفاقی که در سال‌های گذشته اتفاق  افتاده حضور خیرین مدرسه ساز در شهرستانهای استان تهران است که می خواهم توسط اصحاب رسانه به اطلاع رسانی شود تا مردم از اقدامات خیرخواهانه خیرین آگاه شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تاکید کرد: در شهرستان های استان تهران ۷۰ درصد مدارس به صورت دو شیفت برگزار می شود،  خیری که در شهرستان های استان تهران مدرسه می سازد به صورت معمول دو مدرسه ساخته و از هر دو شرط آن استفاده می‌شود .

وی اظهار کرد: ازخانواده می‌خواهیم در ایامی که دانش‌آموزان در خانه هستند خانواده ها وقت بیشتری به دانش‌آموزان اختصاص دهند و تربیت آنها دقت شود مواظب سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان در منازل باشند و امانت هایی که آموزش و پرورش به خانواده‌ها سپرده بعد از بازگشایی مدارس و آموزش و پرورش تحویل دهند.

صیدلو در خصوص برنامه شاد، گفت:  پیام رسان شاد در فضای مجازی یک پیام‌رسان نوپا و جوان است و هر روز بهتر از دیروز کارآیی خود را به نمایش می گذارد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در پایان گفت:  پیام رسان شاد قابل توسعه و  قابل افتخار برای آموزش و پرورش است و باید وقت بیشتری به شاد داد، استفاده از شاد باید دوطرفه باشد بی شک شاد موفق ترین سامانه ارتباطی در کشور خواهد بود و به عنوان پیام رسان ملی می توانیم به آن افتخار کنیم.

 

نظر شما
پرونده ویژه