پروژه های اجرا شده در قالب طرح جامع ساماندهی معابر در تیرماه سال جاری

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۹:۴۷:۰۷
کد خبر: ۱۰۳۱۱۳۴
پروژه های اجرا شده در قالب طرح جامع ساماندهی معابر در تیرماه سال جاری
شهردار قدس پروژه های اجرا شده در قالب طرح جامع ساماندهی معابر شامل زیرسازی، لکه گیری، آسفالت، جدولگذاری و پیاده روسازی در تیرماه سال جاری را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مختاری با بیان اینکه طرح جامع ساماندهی معابر سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد، اظهار کرد: برای اینکه یک معبر به طور کامل ساماندهی گردد ضروری است اقدامات متعددی صورت گیرد، از این رو در حال حاضر طرح جامع ساماندهی معابر در قالب عملیات های جدولگذاری، اجرای کفپوش و لکه گیری و آسفالت معابر در نقاط مختلف شهر در حال انجام است. اجرای این طرح افق روشنی را پیش روی ما گذاشته است تا بتوانیم تا پایان امسال معابر متعددی را از حیث موارد یادشده ساماندهی کنیم. 

وی در تشریح اقدامات انجام شده در قالب طرح جامع ساماندهی معابر شهر قدس در تیرماه سال جاری گفت: یکی از پروژه های مهمی که شهرداری قدس در دست اجرا دارد، پروژه احداث بلوار زیتون می باشد. این پروژه در حال حاضر در مرحله خاکبرداری از لایه های سست، زیرسازی، بتن ریزی و اجرای پی و شالوده دیوار حائل قرار دارد. 

شهردار قدس در ادامه به اتمام عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان گلستان در ماه جاری اشاره و خاطرنشان کرد: ساماندهی این خیابان به دلیل اینکه یکی از محورهای  ورودی اصلی شهرک صنعتی است، از اهمیت ویژه ای برخوردار است که عملیات زیرسازی و آسفالت فاز دوم این محور هفته گذشته پایان یافت. 

بهره برداری از زیرگذر تولیدگران دیگر پروژه ای بود که مورد اشاره مهندس مختاری قرار گرفت. وی در این باره بیان داشت: پس از پایان عملیات عمرانی این پروژه توسط شرکت راه آهن، شهرداری قدس جهت تسریع در بهره برداری از این پروژه و علیرغم تکلیف قانونی نسبت به این پروژه، اقدام به زیرسازی و آسفالت، نصب نیوجرسی، خط کشی محوری، اجرای سرعتگیر، نصب چراغ چشمک زن و دیگر علائم ترافیکی نمود تا این زیرگذر برای بهره برداری آماده شود و یکی از محورهای مهم ورودی و خروجی شهرقدس زیر بار ترافیک برود. 

وی خاطر نشان کرد: اجرای عملیات لکه گیری آسفالت کوچه فرشچیان  در خیابان امیرکبیر و اجرای آسفالت بن بست ایمان در خیابان قدس از دیگر پروژه های اجرا شده در تیرماه امسال بوده است. 

شهردار قدس در ادامه گفت: در راستای ساماندهی معابر جدیدالاحداث در مناطق مختلف شهر قدس، عملیات زیرسازی معابر شهرک فرشته و کوچه های رشادت ششم و هفتم در شهرک فرزان جهت اجرای آسفالت توسط  شهرداری قدس در حال اجراست. 

وی در تشریح پروژه های جدولگذاری نیز اظهار کرد: بلوار طالقانی سرخه حصار، بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی، خیابان شهید صدوقی، بلوار سی متری شورا، بلوار شهدای اصناف، و خیابان های طالقانى، امام على(ع) و شهید نبوی از جمله معابری است که در ماه جاری عملیات جدولگذاری در آنها انجام شده یا در حال انجام است.  

مهندس مختاری در پایان به تشریح جزئیات پروژه های اجرا شده در بخش پیاده روسازی در یک ماه گذشته پرداخت و بیان داشت: اجرای کفپوش در رینگ پارک جنگلی زیتون و عملیات تکمیلی اجرای کفپوش در رفیوژ بلوار مصلی با اجرای جدول مدادی برای آبخوری درختان و فضای سبز بلوار از دیگر پروژه های اجرا شده توسط شهرداری قدس می باشد.

 

نظر شما