فرماندار ری خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال آب شرب به بخش های کهریزک و فشافویه از خط ماملو

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۶:۰۴:۱۲
کد خبر: ۱۰۳۱۶۱۷
آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال آب شرب به بخش های کهریزک و فشافویه از خط ماملو
فرماندار ری از آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال آب شرب به بخش های کهریزک و فشافویه از خط ماملوخبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه بررسی نحوه اجرای خط انتقال آب شرب به بخش های کهریزک و فشافویه از رینگ قمربنی هاشم و خط ماملو اظهار داشت: آب شرب از اساسی ترین نیازهای مردم است و در برخی نقاط شهرستان ری بدلیل عدم ظرفیت زیرساخت های آب و فاضلاب، تامین آب شرب با مشکل مواجه شده است.

او افزود: موضوع تامین منابع مالی اجرای طرح انتقال آب شرب از خط ماملو به شهرستان ری از منابع داخلی و با مشارکت مدیران محلی و دستگاه های مرتبط، از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیوان محاسبات پیگیری شده است.

توکلی بیان کرد: با هماهنگی صورت گرفته طرح انتقال آب شرب به بخش های کهریزک و فشافویه از رینگ قمر بنی هاشم و خط ماملو بطول 40 کیلومتر و با اعتبار بیش از یکصد میلیارد تومان آغاز خواهد شد و با بهره برداری از این طرح تا دو سال آینده آب شرب با کیفیت و گوارا که خواسته ای دیرینه است در تمامی روستاها و شهرهای جنوب شهرستان در دسترس خواهد بود.

او در پایان خاطرنشان کرد: بهره برداری از این طرح در کوتاه ترین زمان موجب رضایت مندی شهروندان ری بویژه روستاییان شهرستان خواهد داشت و قطعا با مشارکت و همکاری تمامی دستگاه های مرتبط، این امر تحقق خواهد یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز