تاکید استاندار تهران بر مولدسازی دارایی های آموزش و پرورش؛

افزایش کلاس های درس به ۳۰۰ مدرسه در تهران پیگیری می شود

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۴:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۲۶۹۲
افزایش کلاس های درس به ۳۰۰ مدرسه در تهران پیگیری می شود
استاندار تهران با اشاره به ضرورت مولدسازی دارایی های آموزش و پرورش از افزایش کلاس های درس به 300 مدرسه موجود در تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به لزوم توجه به وضعیت مدارس هیئت امنایی اظهار داشت: با توجه به کمبود سرانه های آموزشی و ضرورت های حوزه آموزش و پرورش تبدیل مدارس به هیئت امنایی می تواند در کاهش مشکلات موثر باشد البته در صورتی این مدارس مستمسکی برای دریافت شهریه از دانش آموزان نشود و فقط مدیریت آن به صورت هیئت امنایی باشد.

وی ادامه داد: مولودسازی دارایی ها به نفع آموزش و پرورش باید سرعت بیشتری بگیرد و حتی جلسه فوق العاده در این زمینه برگزار شود، تا مشکلات این حوزه قدری مرتفع شود، در این راستا گروهی برای بررسی مولدسازی املاک، مستغلات و تغییر کاربری تشکیل شود تا این مهم به درستی پیگیری شود.

استاندار تهران در موردتفاهم نامه همکاری میان وزارت آموزش و پرورش و شورای عالی استان ها تصریح کرد: این تفاهم نامه زمینه را برای همکاری شوراها و شهرداری ها جهت تحقق درآمدهای مصرح در قانون شوراهای آموزش و پرورش فراهم می کند که در این زمینه شهرداری های استان تهران این آمادگی را دارند.

محسنی بندپی سپس گفت: به منظور ارتقا فضاهای آموزشی، افزایش افقی تعداد کلاس های درس به سبب قدمت مدارس به ظرفیت ۳۰۰ مدرسه موجود در تهران پیگیری می شود، ضمن اینکه در قالب ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش تا ۵ درصد عوارض شهرداری به مدارس تعلق می گیرد که در این زمینه مکاتباتی با مجلس، شهرداری و غیره صورت می گیرد تا نسبت به اجرای قانون اقدامات لازم انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز