نماز جمعه قرارگاه فرهنگی شهرستان است

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۷:۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۰۳۳۸۷۶
نماز جمعه قرارگاه فرهنگی شهرستان است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی نماینده ولی فقیه شهرستان قرچک گفت : نماز جمعه قرارگاه فرهنگی شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی، امام جمعه قرچک در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار داشت: سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه کشور را که در ۵ مرداد ماه سال ۵۸ در استان تهران به امامت آیت الله طالقانی برگزار شد، گرامی می‌داریم و همچنین از همه دست‌اندر کاران ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان قرچک قدردانی می‌کنیم که در برپایی نماز عبادی سیاسی زحمت‌های فراوانی را متحمل می‌شوند.

وی افزود: در قرآن کریم سوره‌ای مخصوص جمعه داریم که اشاره مستقیم به نماز جمعه دارد؛ در نماز جمعه عبادت و سیاست با هم آمیخته شده است و مسائل مهم سیاسی مسلمین در نماز جمعه بیان می‌شود.

امام جمعه قرچک گفت: نماز جمعه در کشور اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد؛ همه برنامه‌های فرهنگی از نماز جمعه آغاز می‌شود، بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری نماز جمعه در رأس همه امور است و نماز جمعه باید مردمی باشد و از امت حزب‌الله و خانواده معظم شهدا تکریم و از جوانان انقلابی حمایت کند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی شهرستان است؛ فرماندهی قرارگاه فرهنگی بر عهده امام جمعه است و دشمنان نظام بر نهاد جمعه نقشه‌های فراوانی کشیده تا جوانان را از بزرگ‌ترین قرار گاه فرهنگی دور کنند و برقراری و ایجاد اتحاد با تمامی نهاد اجرایی و فرهنگی و سیاسی وظیفه تمام جامعه است.

وی بیان داشت: از همه مردم می‌خواهیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، در وضعیت بدی قرار داریم، ویروس کرونا در حال اوج گرفتن است و مسائل بهداشتی را رعایت کنید تا ویروس کرونا انتقال پیدا نکند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انتقال ویروس کرونا کمتر می‌شود.

امام جمعه قرچک تصریح کرد: دشمنان نظام در حال فتنه انگیزی هستند؛ نماز جمعه تمام فتنه‌ها را خنثی می‌کند و باید به پایگاه نماز جمعه اعتماد کنید، چراکه در مسیر خط ولایت قدم بر می‌دارد.

امام جمعه قرچک بیان کرد: سفر نخست وزیر عراق به ایران و دیدار با رهبر معظم انقلاب تمامی نقشه‌های دشمنان و استکبار را نقش بر آب کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز