فرماندار شهرستان قرچک در جلسه کمیته فنی شورای ترافیک استان تهران:

نقاط حادثه خیز و ترافیکی شهرستان قرچک کاهش یافت

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۱:۱۱
کد خبر: ۱۰۳۴۰۷۴
نقاط حادثه خیز و ترافیکی شهرستان قرچک کاهش یافت
فرماندار شهرستان قرچک گفت: با اجرای طرح اصلاحی شبکه معابر، میادین، دوربرگردان ها و ... نقاط حادثه خیز ترافیکی در شهر و روستاهای قرچک کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ بهمن خطیبی در جلسه کمیته فنی شورای ترافیک استان تهران مشترک با شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان قرچک با تقدیر از خدمات پلیس راهور و شهرداری در اصلاح برخی نقاط حادثه خیز و بررسی نقطه به نقطه مسیرها، افزود: ۸۵ هزار تردد بطور روزانه در مسیر ری به قرچک اتفاق می افتد و این میزان تا حدودی با ترددی که روزانه در شریان تهران- قم است برابری می کند و به این دلیل بوده که قرچک گلوگاه چهار شهرستان جنوب شرق استان تهران است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته در موضوع انضباط ترافیکی اتفاقات خوبی در قرچک رقم خورده از جمله نصب چراغ راهنما، هوشمندسازی میادین، اصلاح هندسی معابر و ... که به کاهش تلفات تصادفات نیز کمک کرده است.

خطیبی افزود: احصای نقاط حادثه خیز جاده ای از اهداف مهم و اولویت دار شورای ترافیک شهرستان بعنوان یکی از شوراهای فعال در سطح استان بوده و اعتقاد داریم باید آنچه وظیفه ادارات عضو این شوراست در چارچوب قوانین و مقررات و با اختصاص اعتبارات لازم باید انجام شود تا حتی یک فوتی هم در آمار مربوطه وجود نداشته باشد.

وی جای خالی مباحث آموزشی را در شورای ترافیک استان محسوس دانست و گفت: پرواضح است برای موفقیت در این زمینه بخشی از کار در اختیار شورای ترافیک و بخشی با فرهنگسازی و پای کار آمدن دستگاه های فرهنگی و رعایت قوانین و مقررات از سوی مردم رقم می خورد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک خواستار نصب پل های مکانیزه عابر پیاده در مناطق پرتردد شهری شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز