بازدید سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس از روند اجرای برخی پروژه ها در سطح شهرستان

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۰:۳۷:۵۲
کد خبر: ۱۰۳۴۷۱۶
بازدید سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس از روند اجرای برخی پروژه ها در سطح شهرستان
علیرضا ناصری پور ضمن بازدید از پروژه های بازسازی پل بین روستای زرنان بالا و پایین، بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی و جانمایی المان قدس از نزدیک در جریان روند اجرای آنها قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ علیرضا ناصری پور سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس گفت: با توجه به اتمام پروژه بیمارستان و قرار گرفتن در مرحله تجهیز بیمارستان، از موارد قابل بررسی برای خدمات دهی بهتر به مردم شهرستان، پیگیری و ایجاد معبری برای دسترسی آسان از بلوار امامزاده و همچنین ایجاد فضای سبز محوطه آن بود که توسط شهرداری شهرقدس اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه المان قدس با تعریف یک اقامتگاه موقت با تعبیه نمازخانه، رستوران و ... از ورودی چیتگر به شهرقدس احداث خواهدشد، افزود: المان قدس از جمله پروژه ها در محور چیتگر است که نماد شهرستان را به دلیل مسیر پر تردد به نمایش می گذارد و مردم می توانند از آن به عنوان استراحتگاه  بین راهی نیز بهره ببرند.

ناصری پور در خاتمه اظهار داشت: تنها پل مواصلاتی دو روستای زرنان بالا و پایین که بر اثر بارش های سیل آسای اخیر دچار آسیب شده بود، توسط اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان های غرب استان در حال بازسازی و مقاوم سازی است.

 

 

 

 

 

نظر شما