مشاهیر و مفاخر ری بهترین الگو برای نسل امروز هستند

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۲:۳۴
کد خبر: ۱۰۳۴۷۴۷
مشاهیر و مفاخر ری بهترین الگو برای نسل امروز هستند
معاون سیاسی استاندار تهران گفت: در دیار ری با توجه به سبقه تاریخی و مذهبی و همچنین خصوصیت و شاخص های فراوان، مشاهیر و بزرگان نامداری حضور داشته اند که الگوی خوبی برای نسل امروز هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ شکراله حسن بیگی معاون سیاسی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در بازدید از موزه مشاهیر ری گفت: راه اندازی چنین موزه فاخری در کمتر شهری دیده میشود و برای کارهای هنری و فرهنگی از این قبیل نمیتوان ارزش گذاری کرد.

حسن بیگی افزود: در دیار ری با توجه به سبقه تاریخی و مذهبی و همچنین خصوصیت و شاخص های فراوان، مشاهیر و بزرگان نامداری حضور داشته اند که الگوی خوبی برای نسل امروز هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران تصریح کرد: نسل امروز عمده اطلاعات خود را از فضای اینترنت جمع آوری می کند که در این راستا میتوان با استفاده از طرفیت های فضای مجازی و راه اندازی یک سایت جامع، مشاهیر و بزرگان ری را به جوانان معرفی کرد.

وی گفت: فضای موجود موزه مشاهیر بدلیل تعداد کثیر مفاخر پاسخگوی بستر معرفی بزرگان ری نیست و بایستی با مشارکت های مردمی مجموعه ای در شان معرفی مشاهیر ری احداث شود تا کاری ماندگار صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز