کمک ۹۰۰ میلیونی بنیاد مستضعفان به مددجویان کمیته امداد شهرقدس

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۰۳۴۷۵۲
کمک ۹۰۰ میلیونی بنیاد مستضعفان به مددجویان کمیته امداد شهرقدس
اداره کمیته امداد شهرستان قدس گفت: در ادامه طرح رزمایش مواسات کمک‌های حدود ۹۰۰ میلیون تومانی بنیاد مستضعفان به حساب مددجویان تحت پوشش واریز شد و اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی نیز به مشاغل آسیب دیده از کرونا به خانوارهای غیرتحت پوشش اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ امیر عذیری رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قدس اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و آسیب وارده ناشی از تعطیلی کسب و کارها، اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی جهت کمک به مشاغل آسیب دیده به شهرقدس اختصاص یافت که این مبلغ به یک هزار خانوار غیر تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شد. 

وی افزود: در ماه مبارک رمضان با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری و راه‌اندازی پویش بزرگ مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، بیش از دو برابر سال‌های گذشته به مردم کمک شد که این کمک‌ها توسط بنیاد مستضعفان و خیران صورت گرفت، همچنین به میزان حدود ۷۰۰ میلیون تومان در غالب اطعام و غذای گرم به خانواده‌های تحت پوشش و نیازمندان کمک شد. 

رئیس اداره کمیته امداد شهرستان قدس با اشاره به اینکه بیش از ۳ هزار خانوار معیشت بگیر مددجوی کمیته امداد هستند گفت: به هر خانواده سبد کالا و یا کارت هدیه به ارزش ۲۰۰ هزار تومان برای افرادی که توانایی آمدن و دریافت سبد کالا را نداشتند، داده شد و برای خانواده‌هایی که وضعیت خاص و سن بالای ۶۵ سال داشتند مبالغی برای خرید ماسک و مواد بهداشتی به حساب آن‌ها واریز شد. 

عذیری ادامه داد: از میان ۳ هزار خانوار تحت پوشش، حدود ۱۳۰۰ خانواده توسط زنان تحت پوشش کمیته امداد سرپرستی می‌شوند و بیش از ۳۰ درصد خانواده‌های تحت پوشش سالمندان بوده که توانایی انجام کار ندارند و وظیفه همه ما است که دستگیر تمام نیازمندان باشیم.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ادامه اضافه کرد: علاوه بر کمک‌های انجام شده با کمک‌های بنیاد مستضعفان به هریک از خانوارهای تحت پوشش مبلغ ۳۰۰ هزار تومان در ادامه رزمایش مواسات تعلق گرفت که این اعتبارات به حساب تمام مددجویان واریز شد که جمع آن به میزان حدود ۹۰۰ میلیون تومان بود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز