رفع مشکلات ترافیکی و ریلی از اولویت های مسئولین شهرستان قدس است

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۱:۲۶:۱۹
کد خبر: ۱۰۳۴۷۷۹
رفع مشکلات ترافیکی و ریلی از اولویت های مسئولین شهرستان قدس است
مشکلات ترافیکی و ریلی شهرستان قدس با پیگیری های فرماندار، نماینده مجلس شورای اسلامی، دفتر فنی استانداری تهران و مدیران راه آهن جمهوری اسلامی مرتفع می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ لیلا واثقی فرماندارقدس با تاکید بر اهمیت پیگیری، رفع مطالبات و مشکلات شهروندان توسط مسئولین شهرستانی گفت: پیگیری مطالبات مردم و رفع مشکلات ترافیکی و ریلی جز اولویت های مسئولین شهرستان قدس است.

وی با اشاره به رفع مشکلات ایجاد شده بعد از مسدود سازی ورودی شهرستان قدس در زیر پل پیامبراعظم (ص) افزود: موضوع بازگشایی مسیر ورودی زیر پل پیامبراعظم (ص) در جلسه شورای تامین شهرستان مطرح و مقرر شد بعد از تصویب در جلسه شورای تامین استان و ابلاغ به راه آهن جمهوری اسلامی ، با استقرار سوزن بان این مسیر به بهره برداری مجدد برسد.

فرماندار قدس ادامه داد: در طی جلسات و بازدید های قبلی توسط نماینده مجلس شورای اسلامی، دفتر فنی استانداری و مسئولین راه آهن جمهوری اسلامی مقرر شد، اداره کل راه آهن استان تهران بعد از اخذ مجوز های لازم  نسبت به احداث زیر گذر هشت متری برای عبور و مرور وسایل نقلیه و عابرین پیاده اقدام نمایند.

به گفته مقام عالی دولت در شهرستان، پل تولیدگران که به بهره برداری رسیده است، مشکلات ترافیک ورودی شهرستان و مشکلات منطقه کاوسیه را به حداقل رسانده و همچنین با تجهیز کارگاه و اصلاح مهندسی در بزرگراه فتح توسط شهرداری منطقه ۲۱، دسترسی شهروندان خیابان پیروزی شمالی به مرکز شهرقدس میسر خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز