شهردار منطقه ۲۲ خبر داد؛

احداث ۱۲ کیلومتر معبر در دوره جدید مدیریت شهری

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۹:۴۳:۰۸
کد خبر: ۱۰۳۵۰۸۶
احداث ۱۲ کیلومتر معبر در دوره جدید مدیریت شهری
شهردار منطقه 22 از اضافه شدن 2 کیلومتر معبر جدید تا پایان سال در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ علی نوذرپور در این باره گفت: از سال 96 تا نیمه نخست سال جدید ،12 کیلومتر معبر ساخته شده است که تا پایان سال 2 کیلومتر دیگر به این معابر اضافه خواهد شد. پراکندگی ساخت این معبرها بیشتر مربوط به نواحی 2 و 3 و به دلیل در حال توسعه بودن آن نواحی است.

وی در ادامه افزود: از سال 96 تا کنون 35 کیلومتر تراش و روکش معابر داخلی انجام و حدود 60 کیلومتر معابر بزرگراهی بهسازی شده است و تا پایان سال بهسازی 15 کیلومتر در دست اجرا خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های شهرک الهیه ساخت و ساز و بهینه سازی معابر این شهرک است افزود: تمامی جداول و انهار معابر اصلی و فرعی این شهرک تا سال 97 ساخته و ریزسازی و روکش خیابان های اصلی شامل دو معبر، تا سال 98 انجام شده است و تا بیست روز آینده یک معبر دیگر ساخته و در صورت برنده شدن مناقصه، 5 معبر جدید (الوند یک، الوند دو، البرز، سهند و سبلان) نیز تا پایان سال به این شهرک اضافه خواهد شد.

نوذرپورخاطر نشان کرد: از دیگر برنامه های معاونت فنی و عمران منطقه 22، تکمیل معبر شهید وفایی، تکمیل زیرگذر انتهای معبر خادمین و تقاطع بزرگراه حکیم، تکمیل رینگ جنوبی مروارید شهر، تراش و روکش آسفالت ضلع غربی و شرقی استادیوم آزادی، بهسازی رینگ پیرامونی دهکده المپیک و روکش آسفالت معابر شهرک عقاب است که تا پایان سال انجام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز