اهدای بسته های فرهنگی به زوج های جوان شهرستان قرچک

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۰:۰۷:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۵۲۳۷
اهدای بسته های فرهنگی به زوج های جوان شهرستان قرچک
بسته های فرهنگی در قالب ۱۰۴ جلد کتاب به ارزش 6 میلیون 810 هزار ریال به رسم یادبود، به زوج های جوانی که در اول ذیحجه، سالروز ازدواج فرخنده حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) در شهرستان قرچک ازدواج نموده اند اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک ضمن گرامی داشت این روز مبارک و تبریک به زوجین محترم بیان داشت: سنت حسنه ازدواج سنتی است الهی که همت همه دستگاه های دولتی را در جهت تشویق و ترغیب جوانان به این امر الهی را می طلبد.

برزگر گفت: در حد توانمان و در جهت ترویج فرهنگ مطالعه تصمیم گرفتیم که نسبت به نهادینه کردن مطالعه در سطح خانواده ها به این زوج های گرامی بسته  های فرهنگی در قالب کتاب اهدا کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن آرزوی خوشبختی برای این عزیزان اظهار داشت: سرمشق قرار دادن الگوی زندگی فاطمی می تواند بسیاری از ناملایمات و سختی های زندگی امروزی را برطرف کند و این مقوله نیازمند شناخت بیشتر سیره اهل بیت عصمت و طهارت است.

گفتنی است توسط رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تعداد ۱۰۴ کتاب نفیس را برای اهدا به زوجین به معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان فرچک تحویل داده شد.

 

نظر شما