شهردار قدس:

توزیع بیش از ۱۰ هزار ماسک بهداشتی در میان رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهرقدس/ نظارت بر اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۵:۳۵
کد خبر: ۱۰۳۵۳۶۵
توزیع بیش از ۱۰ هزار ماسک بهداشتی در میان رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهرقدس/ نظارت بر اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی
مهندس مختاری شهردار قدس با اشاره به توزیع بیش از ۱۰ هزار ماسک بهداشتی و بیش از ۲۵۰۰ جفت دستکش طی چندین مرحله در میان رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی تحت نظارت شهرداری قدس در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا، گفت: به منظور حفظ سلامتی شهروندان نظارت مستمری بر رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی توسط سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری قدس انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مختاری شهردار قدس با اشاره به تداوم اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار داشت: با توجه به گسترش تب شیوع و ابتلا کرونا در کشور، ناوگان حمل و نقل عمومی با توجه به حضور اقشار مختلف یکی از میادین جولان کرونا است.

وی افزود: با توجه به تصمیمات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور کنترل زنجیره ابتلا به کرونا، اجرای پروتکل‌های ابلاغی و طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت بیشتر در سیستم حمل و نقل عمومی شهرداری قدس پیگیری می‌شود.

شهردار قدس بیان داشت: گندزدایی و ضدعفونی ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس در سطح شهرقدس در ۳ نوبت کاری با استفاده از محلول‌های گندزدایی مورد تایید به منظور افزایش ضریب بهداشت و حفظ سلامتی شهروندان در حال اجرا است.

 مختاری گفت: گندزدایی محیطی یکی دیگر از اقدامات شهرداری قدس است که در این راستا پایانه اتوبوسرانی مرکزی، ساختمان اداری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر،  پایانه شهدای مدافعین حرم و کانکسهای اداری، نشیمنگاه ها و سایر سطوح و اماکن پربرخورد و پرتردد ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت استفاده از لوازم بهداشتی از جمله ماسک بهداشتی در راستای حفظ سلامت شخصی و عمومی و کمک به کاهش زنجیره ابتلا، بیش از ۱۰ هزار ماسک بهداشتی و همچنین بیش از ۲۵۰۰ جفت دستکش بهداشتی از ابتدای درگیری با این ویروس طی چندین مرحله در بین رانندگان تاکسی، سرویس مدارس و اتوبوس توزیع شد.

شهردار قدس خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز در ناوگان تاکسیرانی تحت نظارت سوار کردن بیش از ۳ مسافر ممنوع و در ناوگان اتوبوسرانی نیز خدمت رسانی با ۵۰ درصد ظرفیت انجام می‌شود.

مهندس مختاری تصریح کرد: نظارت واحد گشت و بازرسی و کنترل خطوط سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری قدس به منظور اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت مستمر انجام می‌شود و از شهروندان محترم نیز خواهشمندیم با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی سلامتی خود و سایرین را به خطر نیندازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز