مختاری شهردار قدس در دیدار با امام جمعه شهرستان قدس:

نماز جمعه یاور همیشگی مردم و انقلاب/ تشکیل قرارگاه فرهنگی شهرستان قدس منشا تحولات موثری برای شهرقدس شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۹:۲۱
کد خبر: ۱۰۳۵۳۶۸
نماز جمعه یاور همیشگی مردم و انقلاب/ تشکیل قرارگاه فرهنگی شهرستان قدس منشا تحولات موثری برای شهرقدس شد
مهندس مختاری شهردار قدس ضمن تبریک ۵ مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه و یادآوری دستاوردهای این نهاد در کمک به مردم و انقلاب اسلامی در طول بیش از ۴ دهه گذشته، گفت: تشکیل قرارگاه فرهنگی شهرستان قدس با تدبیر حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس منشا تحولات و اقدامات موثری برای شهرقدس به ویژه توجه به حوزه محرومیت زدایی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مختاری شهردار قدس امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس به مناسبت ۵ مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نهاد نماز جمعه یکی از نهادهای بسیار مهم در پیشبرد اهداف و دفاع از انقلاب اسلامی در برحه‌های حساسی همچون ۸ سال دفاع مقدس بوده است.

وی افزود: با گذشت بیش از ۴ دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی نماز جمعه در سراسر کشور منشأ اثرات و خیرات فروانی بوده است و ائمه جمعه در راستای مسئولیت اجتماعی در تمامی عرصه‌های مختلف به کمک جامعه و مردم شتافته‌اند.

شهردار قدس بیان داشت: در شهرستان قدس نیز از ابتدای حضور حجت الاسلام والمسلمین جوکار به عنوان امام جمعه شاهد اقدامات و تحولات بسیار موثر و هم افزایی بیش از پیش در میان مسئولان در راستای خدمتگذاری به مردم بوده‌ایم.

مختاری تصریح کرد: تشکیل قرارگاه فرهنگی در شهرستان قدس یکی از ابتکارات بسیار مثبت ایشان بود که مبدا بسیاری از اقدامات به ویژه در حوزه محرومیت زدایی و توسعه اجتماعی و فرهنگی شهرقدس بود که بایستی با همکاری تمامی مسئولان و فعالان روز به روز شاهد اثرات مثبت آن باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز