چناقچی رئیس شورای اسلامی شهرقدس در دیدار با امام جمعه شهرستان قدس:

خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان با روشنگری ائمه جمعه/ خدمت به مردم در سایه تعامل مجموعه مدیریت شهری قدس و نهاد نماز جمعه

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۲:۵۳:۳۳
کد خبر: ۱۰۳۵۳۷۱
خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان با روشنگری ائمه جمعه/ خدمت به مردم در سایه تعامل مجموعه مدیریت شهری قدس و نهاد نماز جمعه
چناقچی رئیس شورای اسلامی شهرقدس ضمن تبریک ۵ مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه، با اشاره به فراگیری تمام ابعاد و حوزه‌ها در نماز جمعه و خنثی سازی بسیاری از فتنه‌های دشمنان انقلاب با روشنگری ائمه جمعه، گفت: هم افزایی و تعامل اعضای شورای اسلامی و شهردار قدس به عنوان مدیریت شهری با نهاد نماز جمعه و امام جمعه شهرستان قدس موجبات رفع مشکلات و خدمت بیش از پیش به شهروندان محترم را فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین چناقچی رئیس شورای اسلامی شهرقدس امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس به مناسبت ۵ مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه اظهار داشت: نماز جمعه اجتماعی است که هر هفته با اهداف مختلفی از جمله ایجاد وحدت بیشتر در میان مسلمین تشکیل می‌شود و منشا برکات شخصی و اجتماعی می‌باشد.

وی افزود: بنا بر فرموده امام راحل مبنی بر اینکه اسلام دین سیاست است، یکی از مظاهر آن در نماز جمعه مشهود است که مسلمین هر هفته در کنار ابعاد عبادی و معنوی نماز جمعه از مسائل روز جامعه و دنیا آگاه می‌شوند و فتنه‌های دشمنان با آگاه‌سازی و روشنگری ائمه جمعه خنثی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرقدس بیان داشت: در شهرستان قدس نهاد نماز جمعه و ائمه جمعه از ابتدا تا به امروز همواره در تمامی مسائل مشکلات یار و یاور مردم و مسئولان بوده‌اند و پایگاهی برای اجتماع و وحدت مردم بوده است.

چناقچی تصریح کرد: حمایت‌های حجت الاسلام و المسلمین جوکار به عنوان امام جمعه شهرستان قدس از مجموعه مدیریت شهری در مدت اخیر همواره راهگشا و موجبات حل مسائل و مشکلات را فراهم کرده است و انشالله این هم افزایی روز به روز در راستای خدمت به مردم مستحکم‌تر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز