تقی زاده خبر داد؛

عملیاتی شدن بیش از ۵۰ درصد مصوبات ستاد بازآفرینی استان تهران

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۲:۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۰۳۵۹۷۲
عملیاتی شدن بیش از ۵۰ درصد مصوبات ستاد بازآفرینی استان تهران
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به وضعیت اقدامات انجام شده از عملیاتی شدن بیش از ۵۰ درصد از مصوبات ستاد بازآفرینی استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محمدتقی زاده در جلسه ستاد بازآفرینی استان تهران با اشاره به وضعیت اجرای مصوبات اظهار داشت: از حیث پیگیری مصوبات ۵۷ درصد از مصوبات اجرایی شده و قرار شد تمامی شهرستان ها گزارش اقدامات انجام شده را ارائه دهند.

وی ادامه داد: از آنجا که شهرستان ری تاریخی ترین منطقه استان تهران محسوب می شود، از اینرو راهبرد ستاد بازآفرینی شهری در شهرستان ری با رویکرد توجه به حفظ بافت تاریخی و مذهبی این شهرستان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: موضوع بازآفرینی در شهرستان ری با محوریت ساماندهی بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) در حال پیگیری است که البته اعتبارات تخصیص یافته برای این موضوع کافی نیست و مقرر شد تا برای تخصیص اعتبارات بیشتر جلسه ای مشترک شهرداری تهران، سازمان مدیریت و استانداری برگزار شود.

تقی زاده با بیان اینکه در حال حاضر این طرح در مرحله تهیه طرح اجرایی قرار دارد و تلاش می کنیم تا از محل اعتبارات ملی عملیاتی شدن این طرح را آغاز کنیم گفت: این طرح متناسب با کارکردهای مذهبی حرم عبدالعظیم حسنی (ع) تعریف شده و عملیاتی می شود.

 

نظر شما