فرماندار اسلامشهر:

بی توجهی به نکات بهداشتی به اوج گیری ابتلا به کرونا منجر شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۰۳۶۰۴۱
بی توجهی به نکات بهداشتی به اوج گیری ابتلا به کرونا منجر شد
فرماندار اسلامشهر گفت: بی توجهی به نکات بهداشتی از جمله زدن ماسک، ترددهای غیر ضرور و برگزاری مجالس عروسی و عزا به اوج گیری مجدد ابتلا به ویروس کرونا منجر شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور در جلسه ستادمقابله با کرونا با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌ها و افراد در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: در حال حاضر ۲۵ استان کشور در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارند که استان تهران و شهرستان اسلامشهر هم در حال حاضر در وضعیت هشدار هستند.

وی با اشاره به این که منحنی تعداد افراد بستری شده در بیمارستان اسلامشهر مساعد و مناسب نیست، افزود: با توجه به اینکه با یک ویروس مرموز در حال مقابله و مبارزه هستیم که برای مردم خیلی مشکل ساز شده، متأسفانه در سطح شهرستان اسلامشهر تعدادی از شهروندان خیلی قائل به رعایت نکات بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک نیستند.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه رشد مبتلایان به ویروس کرونا در اسلامشهر قابل توجیه نیست، تأکید کرد: مبارزه با کرونا و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا در دستور کار تمام مسؤولان و دستگاه‌های دولتی است و متأسفانه تاکنون نتوانستیم از لحاظ فرهنگی تلاش کنیم که در ذهن مردم متواتر شود که ویروس کرونا خطرناک است و سن، جنسیت، درجه و مقام نمی‌شناسد.

مرسلپور با اشاره به اینکه ادارات باید رودربایستی را کنار بگذارند، بیان کرد: مصوبات ستاد ملی کرونا همچون مصوبات شورای عالی امنیت ملی بوده و به تأیید مقام معظم رهبری رسیده، حکم قانون را داشته و تا زمانی که لازم الاجرا است تخطی و سرپیچی از آن حُکم جُرم دارد و تمام محدودیت‌های گذشته تا ۱۰ روز آینده در شهرستان اسلامشهر اعمال می‌شود.

فرماندار اسلامشهر با قدردانی از تلاش‌ها و ایثارگری‌های کادر درمانی خاطرنشان کرد: اگر ایثار، فداکاری و جان‌فشانی پرستاران و کادر درمانی نباشد قطعاً جامعه دچار مشکلات زیادی می‌شود و جدی گرفتن بیماری کووید ۱۹ بسیار اهمیت داشته و بهترین راه مقابله با پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز