مختاری شهردار قدس:

بیش از ۳۰۰ نفر ساعت دوره‌ آموزشی برای کارکنان شهرداری قدس برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۷:۰۰:۱۵
کد خبر: ۱۰۳۶۲۰۹
بیش از ۳۰۰ نفر ساعت دوره‌ آموزشی برای کارکنان شهرداری قدس برگزار می‌شود
شهردار قدس با اشاره به اهمیت نقش آموزش‌های تخصصی و عمومی برای کارکنان مجموعه شهرداری قدس در جهت توانمندسازی و ارتقا ارائه خدمات به شهروندان، گفت: طبق برنامه‌ ریزی صورت گرفته بیش از ۳۰۰ نفر ساعت دوره آموزشی در قالب بیش از ۲۰ عنوان دوره در حوزه‌های مختلف ۶ ماهه نخست سال ۹۹ در راستای افزایش سطح دانش، مهارت و کارآیی پرسنل شهرداری قدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مختاری شهردار قدس با اشاره به برنامه ریزی برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی پرسنل شهرداری قدس در نیمه نخست سال ۹۹ اظهار داشت: با توجه به در نظر گرفتن نیازهای آموزشی پرسنل شهرداری در جنبه های عمومی،شغلی و مدیریتی، شهرداری قدس اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در جهت ارتقا سطح کیفی سرمایه انسانی از طریق افزایش سطح دانش، توانایی و مهارت مدیران و کارکنان به منظور ایفای موثر نقش ها و وظایف نموده است.

وی افزود: این دوره ها مبتنی بر تغییر و تحولات و پیشرفت های علمی و فناوری روز دنیا، تدوین و جهت استفاده در اختیار کارمندان شهرداری قدس قرار گرفته است.

شهردار قدس بیان داشت: سال گذشته به منظور ارتقای سطح مهارت‌ها و توانمندی‌های شغلی کارکنان و تأمین نیاز آموزشی شهرداری دوره‌های آموزشی تخصصی و عمومی متنوعی توسط مرکز آموزش شهرداری قدس برگزار شد.

مهندس مختاری گفت: در ۶ ماهه نخست سال ۹۹ نیز طبق برنامه ریزی صورت گرفته بیش از ۲۰ عنوان دوره آموزشی عمومی و تخصصی و بیش از ۳۰۰ نفر ساعت در حوزه‌های مختلف آموزشی برای پرسنل شهرداری قدس جهت برگزاری تهیه و تدوین شده است.

وی ادامه داد: یکی از سرفصل‌های عناوین آموزشی مربوط به مدیریت بحران و امداد و نجات است که در این خصوص دوره‌هایی همچون مدیریت بحران، پیشگیری و کاهش مدیریت شهری در مواجه با بلایای طبیعی، تعیین عوامل آتش سوزی، عملیات گروه نجات ویژه، مدیریت خشکسالی، ایمنی و بهداشت و جلوگیری از حوادث محیط کار و ارزیابی ریسک حریق برگزار می‌شود.

شهردار قدس عنوان کرد: در حوزه سرفصل‌های آموزشی تخصصی نیز دوره‌هایی همچون مدیریت منابع انسانی، حسابداری تعهدی، آشنایی با مباحث حقوقی مرتبط با شهرداری، بهینه سازی در مهندسی عمران، راهکار ایجاد درآمدهای پایدار، روابط عمومی در مدیریت شهری، ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها و مدیریت امور پرسنلی و کارگزینی برگزار خواهد شد.

مهندس مختاری تصریح کرد: در حوزه دوره‌های ‌آموزشی عمومی نیز دوره‌های همچون مدیریت تعارض و استرس، فن بیان و سخنوری، آسیب شناسی خانواده برگزار خواهد شد که در نیمه دوم سال ۹۹ نیز دوره‌های آموزشی دیگر بنابر نیاز و بررسی‌های لازم برنامه ریزی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز