حسین حق وردی :

یکی از توانمندی های غرب استان تهران در شهرسازی نوین شهر اندیشه است

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۲:۰۴
کد خبر: ۱۰۳۶۷۴۰
یکی از توانمندی های غرب استان تهران در شهرسازی نوین شهر اندیشه است
نشست صمیمی دکتر حسین حق وردی نماینده مردم شهرستانهای شهریار قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ علی ملکی شهردار اندیشه در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور نماینده مجلس شورای اسلامی در شهر اندیشه به بیان مشکلات و ارائه راهکارهای موجود در جهت حل آنها گفت : شهر اندیشه به واسطه اینکه شهری خوابگاهی و مردم شاغل آن هر روز باید از جاده چیتگر به تهران مراجعه کنند با ترافیکی سنگین روبرو می‌شوند که تنها راهکار آن احداث آزاد راه تهران شهریار و ایجاد مترو است که نیاز به پیگیری نماینده محترم مجلس و همکاری همه مسئولین دارد ، تا یکی از مشکلات عمده مردم مرتفع گردد.

شهردار اندیشه در ادامه گفت : مدیریت شهری اندیشه اعلام آمادگی می‌کند که هر کمکی در این راستا بتوانند انجام دهد دریغ نکند و در این جهت با جدیت و اهتمام ویژه همکاری خواهد کرد.

وی همچنین مشکلات مربوط به حریم شهر و رفع معضلات کشتارگاه فردیس را از دیگر مواردی دانست که باعث رنجش خاطر مردم شده است و افزود : کشتارگاه فردیس که در مرز این شهر فعالیت می‌کند، همه عواید آن نصیب شهر همجوار می‌شود و بوی نامطبوع و مشکلات زیست محیطی آن به مردم شریف شهر اندیشه تحمیل می شود که امیدواریم نماینده مجلس در این خصوص اقدام عاجلی را انجام دهند.

شهردار اندیشه در بخش دیگری از سخنان خود از توزیع ۲ هزار بسته حمایتی جدید در بین شهروندان با کمک و همیاری بنیاد مستضعفان خبر داد و گفت : در مرحله اول این طرح ٣۵٠ میلیون تومان با ساز و کار بسیار مناسب بین نیازمندان تقدیم گردید و قرار است ٢٠٠٠ بسته دیگر از فازهای ۱ تا ۶ شهر اندیشه توزیع گردد که قریب به ١٣٠٠ بسته متعلق به شهر جدید اندیشه خواهد بود و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 علی ملکی همچنین از سرویس حمل و نقل ثابت ویژه برای جانبازان و معلولین سخن به میان آورد و گفت : در راستای تکریم از خانواده جانبازان ، رزمندگان،ایثارگران و شهدا ، شهرداری اندیشه درصدد است  سرویس حمل و نقل ثابتی را برای جابجایی عزیزان جانباز با استفاده از خط تلفن خاص راه اندازی کند تا این عزیزان بتوانند به بهترین وجه برای انجام امور روزمره خود با بهره از این امکان برخوردارگردند.

در ادامه علی سراقی رئیس شورای اسلامی نیز در خصوص مشکلات و معضلات فعلی شهر و حل آنها برای خدمتگزاری به مردم سخنانی  را ایراد کرد و به تشریح گزارش کوتاه از عملکرد مدیریت شهری اندیشه برای نماینده مجلس پرداخت.

در ادامه این جلسه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،شهر اندیشه را الگویی خوب برای شهرهای کشور دانست و افزود : یکی از توانمندی های غرب استان تهران در شهرسازی نوین شهر اندیشه است و شاید تنها در استان تهران شهری است که از آن می توان بعنوان الگویی برای شهرنشینی  در سطح جهان ارائه دهیم لذا انتظارات ما نیز از مدیران شهری اندیشه در همین حد است حسین حق ح افزود: شهر اندیشه را می‌توان از بهترین شهرهای ایران در بحث شهرسازی عنوان نمود که قابلیت تامین و الگوسازی را برای شهرهای جدید در ایران و جهان را داراست لذا مدیران آن نیز باید بسیار متفاوت عمل کنند که در حال حاضر انسجام خوبی بین مدیران شهری اندیشه است.

وی در ادامه افزود :سعی خواهد شد که در مسائل استانی و بین شهری که نیاز به انسجام و همدلی دارد و تمام تلاش خود را به کار بگیرم تا در این تا سال به کمک هم بتوانیم قسمتی از مشکلات را رفع نماییم و از عقب ماندگی و فرهنگی و اجتماعی که به غرب استان تحمیل شده است رهایی یابیم.

وی در پایان سخنان خود نیز استفاده از ظرفیت های مناسب در حوزه اراضی بنیاد مستضعفان توسط مدیریت شهری اندیشه را با توجه به هماهنگی های مدیر کل بنیاد مستضعفان در خصوص بهره برداری از اراضی بنیاد شهید در راستای ایجاد بیمارستان، مراکز آموزشی و مسکن مهر برای محرومان برنامه ریزی مدونی را در دستور کار خود قرار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز