عید قربان و روز عرفه بستری برای جاری ساختن مفهوم عبودیت و بندگی است

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۱:۱۰
کد خبر: ۱۰۳۷۱۴۵
عید قربان و روز عرفه بستری برای جاری ساختن مفهوم عبودیت و بندگی است
علی ملکی شهردار اندیشه طی پیامی روز عرفه و عید سعید قربان را به عموم شهروندان شهر اندیشه و آحاد جامعه تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ متن علی ملکی شهردار اندیشه به شرح زیراست:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس خداوند عزوجل که فرصت را برای ما فراهم کرده تا بتوانیم در خدمت عموم مردم باشیم و در کسوت مدیریت شهری خادم مردم  بوده و از این نعمت بهره مند باشیم.

امروز مجموعه خادمان شما شهروندان فهیم و بزرگوار،ارزشمند و همیشه همراه در مجموعه مدیریت شهری این فریضه را که خدمت به عموم شما عزیزان است ،مغتنم شمرده و تمام توان ،تلاش و کوشش  خود را بر این نهاده اند که بتوانند بهترین شرایط را برای همه در منطقه فراهم کنند و در این راستا با استعانت از درگاه احدیت رشد روز افزون را خواستارند.

این روزها که همه دنیا درگیر ویروس کرونا هستند باید این را  گفت که  داروی رهایی بخش ما از این ویروس و بهبودی سلامتی  چنگ زدن هر چه بیشتر همگان به ریسمان محکم الهی است،باید در این روزهای ارزشمند و گرانمایه و عرفانی و معنوی همچون قربان و عرفه بیش از گذشته  در محضر الهی پیشانی به خاک بسائیم و دستان خالی امان را برای اجابت دعا به آسمان بیشتر نزدیک کنیم تا حق تعالی که رحمت و رحیم است دعا و خواهش و درخواستمان را برای بهبودی و رفع این ویروس از جامعه و دنیا استجابت کند.

اینجانب  به نمایندگی از مجموعه مدیریت شهری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر اندیشه این اعیاد عرفانی و معنوی را به عموم شما عزیزان تبریک گفته و از درگاه الهی تیمم و بوسیدن خاک عرفات،نوشیدن آب گوارای  زمزم ،حضور و تنفس در هوای روح نواز کوه حرا ،عبودیت ابراهیم در مقابل مشیت دستورات الهی ،تعبد اسماعیل و  وصال کعبه را در این ایام گرانمایه برایتان خواستارم.

علی ملکی 

شهردار شهر اندیشه

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز