امروز رخ داد؛

پیام تبریک استاندار تهران به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۵۹:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۸۳۴۱
پیام تبریک استاندار تهران به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
استاندار تهران دوازدهم مردادماه سال روز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیام تبریکی صادر کرد؛ متن پیام به این شرح است:

دوازدهم مردادماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از ثمرات ، برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که رسالت خطیر سیاستگذاری، مدیریت، هماهنگی و نیز برگزاری مراسم، مناسبت ها، تعظیم شعائرالله، بزرگداشت و زنده نگه داشتن ایام الله را به عهده دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تریبون فراگیر و گسترده اعلام مواضع صریح و شفاف ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی در عرصه های مختلف داخلی، منطقه ای و بین المللی است که نمایش قدرت نرم نظام اسلامی و مردم و اقتدار و عزم ملی ایران در عرصه های مهم و تاثیرگذاری جدی در روند تحولات اساسی داخلی و بین المللی است.

اینجانب فرارسیدن سالروز تاسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به رئیس، اعضا و کمیته دست اندکاران این نهاد انقلابی در استان تهران تبریک عرض می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)؛ ظّل توجهات حضرت ولی عصر(عج) در حفظ انسجام منطقی بین دستگاه ها برای هماهنگی در تبلیغات بر اساس معنویات در جهت رشد و شکوفایی و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

انوشیروان محسنی بندپی

استاندار تهران

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز