کشف کارگاه تولید روغن موتور تقلبی در "شهریار"

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۶:۴۶
کد خبر: ۱۰۳۸۳۴۶
کشف کارگاه تولید روغن موتور تقلبی در شهریار
رئیس پلیس آگاهی استان از شناسائی کارگاه غیرمجاز در "شاهدشهر" شهریار و کشف20 هزار لیتر روغن موتور تقلبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران غ سرهنگ "بهروز کریم خانی" با اعلام این خبر گفت: در پی اخبار بدست آمده مبنی بر تولید، بسته بندی و فروش روغن موتور تقلبی در شاهدشهر شهریار و انتقال به شهر تهران، ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران بررسی و تحقیق خود در خصوص شناسائی و دستگیری عوامل این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: پس از چندین مرحله تعقیب و مراقبت نامحسوس و شناسائی محل فعالیت این باند در شاهدشهر و انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی لازم با مقام قضائی، کارگاه بزرگ تولید روغن موتور تقلبی کشف شد.

سرهنگ کریم خانی تصریح کرد: در بازرسی از کارگاه متهمان، آلات و ادوات تهیه و بسته بندی، 20هزار لیتر روغن موتور تقلبی آماده عرضه در بازار با برچسب شرکت های معتبر و 2 تانکر بزرگ 10 هزار لیتری روغن موتور فله ای کشف شد.

به گفته این مقام انتظامی، سرباند دستگیر شده در بازجوئی های پلیس اعتراف کرد: با تهیه روغن های بی کیفیت و فله ای، آنها را در گالن های 4 لیتری و 20 لیتری بسته بندی و با برچسب شرکت های معتبر در بازار عرضه می کرده  و دارای 6 فقره سابقه کیفری با موضوع جعل برند و تهیه و توزیع روغن موتور تقلبی بوده است.

سرهنگ کریم خانی با اشاره به پلمب کارگاه غیرمجاز در شاهدشهر شهریار برابر دستور قضائی خاطر نشان کرد: ارزش ریالی مواد مکشوفه 10 میلیارد ریال بوده و در این رابطه 2 متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و کالای مکشوفه آماده عرضه در بازار تحویل سازمان اموال تملیکی شد.

 

نظر شما
پرونده ویژه