رئیس هیئت بولینگ بیلیارد و بولس استان تهران تاکید کرد:

باشگاه های بولینگ و بیلیارد و بولس باز است

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۱:۰۴
کد خبر: ۱۰۳۸۹۱۶
باشگاه های بولینگ و بیلیارد و بولس باز است
پیام نظر در گفتگو با خبرگزاری برنا ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا گفت: باشگاه های بولینگ بیلیارد و بولس باز است ولی برگزاری مسابقات محدودیت دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا تهران، رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس  استان تهران در گفتگو با خبرنگار برنا ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا گفت: باشگاه های بولینگ بیلیارد و بولس باز است ولی برگزاری مسابقات محدودیت دارد.

پیام نظر با بیان اینکه بنا به نظر ستاد پیشگیری بیماری کرونا این روزها بعضی از مکان ورزشی دولتی و خصوصی نمی تواند فعالیت کند، اظهار داشت: بنابر اعلام ستاد ملی کرونا استان تهران، اماکن ورزشی هیئت بولینگ بیلیارد و بولس کماکان میتواند با تجمع زیر ده نفر ادامه فعالیت نمایند.

وی تاکید کرد: به منظور ریشه کن شدن بیماری و عادی شدن شرایط این احتمال وجود دارد که تا اطلاع ثانوی مسابقات این هیئت تعطیل باشد.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس  استان تهران افزود، براساس اعلام مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران کلیه رشته های ورزشی بجز  سالن های بدنسازی واستخرهای شنا می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی به فعالیت های خود ادامه دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز