بازدید فرماندار رباط کریم از املاک مسکونی در دست تخریب شهرک بازارک

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۱:۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۳۹۳۴۰
بازدید فرماندار رباط کریم از املاک مسکونی در دست تخریب شهرک بازارک
فرماندار شهرستان رباط کریم از محل های وقوع تخریب اراضی مسکونی و ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر رباط کریم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نظام ملکشاهی پیرو درخواست های مردمی در راستای تخریب املاک مسکونی برای تعریض خیابان و احداث محور ارتباطی واقع در شهرک بازارک که حدود 25 سال پیش در شهرک بازارک ساخته شده، به همراه معاون های شهرسازی و خدمات شهری در بین مردم حضور یافت و با شنیدن مشکلات به بررسی شهرک پرداخت.

نماینده عالی دولت در جمع مردم و درخواست های تخریب نشدن اراضی مسکونی شان بیان کرد: احداث راه مساوی با پیشرفت و توسعه برای آیندگان است اما این مهم دلیل متقنی برای از بین بردن امید اکنون مردم نیست و باید هر چه سریع تر برای حل گلایه های مردمی راه حلی اندیشید.

وی در ادامه با بیان اینکه قانون گذار، وظایف دستگاه های اجرایی را در رسیدگی به این دست تخلفات را به وضوح مشخص کرده، اظهار کرد: در مراحل اولیه ساخت سازه غیر مجاز باید ضمن توقف عملیات توسط پلیس ساختمان، دستگاه های اجرایی مرتبط با صدور اخطار مراحل قانونی را آغاز کنند و تنها ملاحضه در این زمینه قانون است.

گفتنی است، تخریب برخی از املاک مسکونی این شهرک ها دارای حکم قضایی است و مقرر گردید معاونت ها در این خصوص در سریع ترین زمان ممکن جلسه ای با شهردار برگزار کنند و نتیجه را برای تعیین تکلیف به فرمانداری اطلاع رسانی نمایند.

نظر شما