فرماندار ری؛

مشکلات شهرستان ری باید با طرح های پژوهشی جوانان برطرف شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۱:۲۳:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۹۹۷۰
مشکلات شهرستان ری باید با طرح های پژوهشی جوانان برطرف شود
فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه فرمانداری از ایده‌ها و نظرات جوانان نخبه و دانشگاهی در جهت حل مشکلات و معظلات اقتصادی و اجتماعی استقبال می کند، گفت: مشکلات این شهرستان باید با طرح‌های پژوهشی جوانان برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران  فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ری، اظهار داشت: مجمع مشورتی جوانان، روسای ادارات و اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان باید مشکلات و معضلات شهرستان ری را در قالب ۵۰ تا ۶۰ آیتم دسته بندی کنند تا جوانان نخبه دانشگاهی این شهرستان در قالب طرح های پژوهشی راهکاری مناسب برای حل این معظلات را ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: فرمانداری ویژه شهرستان ری زمینه ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان برای اشتغال و نوآوری جوانان جنوب تهران را یکی از اولویت های اصلی خود می داند که در این زمینه نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

توکلی با بیان اینکه پس از تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک های مومنانه شاهد اقدامات خوبی در سطح شهرستان در جهت جمع آوری و توزیع اقلام مورد نیاز افراد آسیب دیده از کرونا بودیم، افزود: شورای مشورتی جوانان باید با ایجاد انواع پویش ها و راهکاری جدید آمار جمع آوری و توزیع این کمک ها را افزایش دهد.

فرماندار ری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه ویروس کرونا باعث تغییر مدل ازدواج جوانان و کاهش هزینه های مراسمات شده است، گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ری با مشورت اعضای شورا و ائمه جمعه شهرستان ری باید زمینه ازدواج بیشتر جوانان را فراهم کنند .

توکلی ادامه داد: ستاد ساماندهی امور جوانان باید با تهیه آمار دقیقی از جوانانی که به دلیل مشکلات ضامن و سایر موارد نتوانسته اند از وام ازدواج استفاده کنند را استخراج کند تا فرمانداری تمهیدات لازم برای دریافت وام این افراد را از طریق شبکه بانکی محیا نمایند.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه