محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی از ۱۵ تا ۱۹ مرداد

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۲:۳۰:۴۷
کد خبر: ۱۰۳۹۹۷۷
محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی از ۱۵ تا ۱۹ مرداد
رئیس پلیس راه استان از اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ "رضا گودرزی"  اظهار داشت: به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان البرز، محدودیت های ترافیکی، اجرا می شود.

وی افزود: علاوه برممنوعیت تردد موتور سیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه (15 مرداد ماه) تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه (19 مرداد ماه) در محور "کرج - چالوس"، تردد انواع تریلر ،کامیون و کامیونت نیز از این محور ممنوع است.

این مقام انتظامی، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (15 و 16 مرداد ماه) الی 2 بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه "تهران-شمال" ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا ساعت 2 بامداد روزهای پیش گفته از کرج (دو راهی شهرستانک) به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ گودرزی گفت: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای جمعه و شنبه (17 و 18 مرداد ماه) الی 2 بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه "تهران-شمال" به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا ساعت 2 بامداد همان روزها از مرزآباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان البرز، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 به صورت شبانه روز، پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز