رییس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهرقدس :

تعریض معابر در گلوگاههای ترافیکی از مهم ترین اقدامات مدیریت شهری

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۱:۴۸:۴۲
کد خبر: ۱۰۳۹۹۹۰
تعریض معابر در گلوگاههای ترافیکی از مهم ترین اقدامات مدیریت شهری
رییس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهرقدس گفت: تعریض معابر در گلوگاه های پر تردد و اصلی شهر، بار ترافیکی را کاهش می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ ابوطالب آذربرا گفت: در دوره پنجم مدیریت شهری شورای اسلامی شهر و شهرداری قدس با شناسایی گلوگاه های ترافیکی اصلی سطح شهر که تردد شهروندان را با مشکل مواجهه کرده بود، تعریض این معابر را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: طرح تعریض خیابان های شهر قدس براساس نیاز سنجی و اولویت بندی کارشناسان حوزه ها مختلف ترافیکی و شهرسازی  و درراستای بهسازی معابر و روان سازی تردد عمومی شهروندان و کاهش بار ترافیکی  درحال پیگیری و اجرا می باشد.

آذربرا با بیان اینکه درصد زیادی از شهر قدس بافت فرسوده است، اظهار داشت: این عامل باعث شده تا معابر باریک و غیرقابل نفوذ باشد، همچنین ایجاد نازیبایی بصری در سطح شهر نیز شده است. 

وی ادامه داد: همچنین ریز دانگی‌ منطقه باعث شده تا خانه‌ها کوچک‌تر و تراکم جمعیت بیشتر باشد. به همین دلیل علاوه بر باریک بودن معابر، تراکم جمعیت زیاد نیز مشکلات عدیده ای  را به وجود آورده است.

رییس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهرقدس گفت: مدیریت شهری قدس در دوره جدید با درک اهمیت این موضوع، تعیین تکلیف املاک معارض و تعریض معابر کم‌عرض را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در پایان خاطر نشان شد : ابتدای بلوار جمهوری،  ابتدای خیابان چمن ، خیابان پوریای ولی ، سرخحصار ، بلوار مبارزان به سمت میدان امام علی علیه السلام ، خ ازادی به سمت میدان نهم دی ( میدان ساعت ) ،  خیابان حضرت صاحب الزمان عج ...، خیابان عوارضی  بخشی از مهم ترین تعریض بوده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز