دومین جلسه هم اندیشی روسای ادارات بخش کهریزک برگزار گردید

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۶:۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۰۴۰۱۹۱
دومین جلسه هم اندیشی روسای ادارات بخش کهریزک برگزار گردید
دومین جلسه هم اندیشی روسای ادارات بخش کهریزک به میزبانی شهرداری باقرشهر با حضور روسای ادارات بخش کهریزک و با محوریت بررسی راهکارهای اجرایی برای مشکلات شهری برگزار گردید .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ در این جلسه سعید استادفرج شهردار باقرشهر در خصوص برنامه های شهرداری برای تسریع در روند تکمیل مصلای بزرگ باقرشهر و بررسی اقدامات لازم برای آماده سازی آن به منظور ارائه خدمات مطلوب به نمازگزاران شهرهای باقرشهر ،کهریزک و روستاهای اطراف تحت پوشش بخش کهریزک گفت و گو نمودند.

در این جلسه همچنین در خصوص پروژه های خیابان چله دوان و معضلات شهری نیز موضوعات مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ گردید .

در ادامه جلسه فیلمهایی از اقدامات شهرداری باقرشهر در زمینه بازدید شبانه شهردار از سطح شهر ، بازدید از پروژه های عمرانی و همچنین بازدید آقای تبر زاده معاون عمرانی استاندار تهران و هیات همراه از باقرشهر برای حاضرین پخش گردید .

لازم به ذکر است در این جلسه حجت الاسلام استیری امام جمعه باقرشهر، حجت الاسلام عباسی ریاست دادگستری کهریزک ، دکتر بابایی بخشدار کهریزک ، علی کلهر رئیس شورای اسلامی بخش کهریزک و سعید استادفرج  شهردار باقرشهر حضور داشتند و در پایان پس از بحث و تبادل نظر شد و در پایان از خدمات و زحمات حجت الاسلام عباسی ریاست دادگستری کهریزک تقدیر گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز