عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش:

مشروطه یکی از جنبش‌های موثر در تحولات تاریخ کشور ما است

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۶:۲۹:۳۴
کد خبر: ۱۰۴۰۱۹۵
مشروطه یکی از جنبش‌های موثر در تحولات تاریخ کشور ما است
حسن خلیل‌آبادی گفت : مشروطه یکی از جنبش‌های موثر در تحولات تاریخ کشور ما است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، با حضور در آئین پاسداشت شهدای قیام مشروطه و رونمایی از سردیس آیت‌الله فیروزآبادی، ضمن آرزوی سلامتی برای افراد حاضر در مراسم پاسداشت شخصیت‌های ملی، گفت: مشروطه یکی از جنبش‌های موثر در تحولات تاریخ کشور ما است.

وی آنچه به مشروطه آسیب زد را نگاه حذفی، خودمحورانه و نگاه برحق دانستن خود افراد دانست و گفت: متاسفانه هرکس با بی توجهی خود را از این جریانات کنار کشید، در نهایت این امر داستان‌هایی شد که ما همچنان عوارض آن را شاهد هستیم.

عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه ما به شدت نیاز به گفت‌وگو داریم، اظهار کرد: در انقلاب مشروطه اگر رهبران و سران نهضت مشروطه با یکدیگر گفت‌وگو می‌کردند، ما امروز در قضاوت هایمان راحت تر بودیم.

خلیل‌آبادی افزود: امروز نیز متاسفانه دچار این بحران هستیم که به جای گفت‌وگو از ابزار قهری برای پیشبرد اهداف‌مان استفاده می‌کنیم، اما این روش پاسخ نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: تا زمانی که ما به گفت‌وگو و پذیرش نظرات یکدیگر باز نگردیم، جامعه رنگ سعادت را نمی‌بیند.

خلیل آبادی با اشاره به فعالیت‌های آیت‌الله فیروزآبادی در شهرری عنوان کرد: افتخار می‌کنم به عنوان یک اهل ری که آیت‌الله فیروزآبادی در ری می‌زیسته و در رفتار خود رویکردی انسان محورانه داشته است‌. از کمک به افراد تا رسیدگی به حیوانات را در دوران زندگی خود داشته و فارغ از دیدگاه‌های ایدئولوژیک توانسته خدمات اجتماعی به مردم ارائه دهد، به‌گونه‌ای که حتی نیمه شب‌ها در بیمارستان به بیماران رسیدگی می‌کرد.

عضو شورای شهر افزود: امروز نیز کادر درمان بیمارستان فیروزآبادی سخت کوشانه فعالیت می‌کنند، قدردان این عزیزان هستیم و شرایط کادر درمان را درک می کنیم، چرا که هیچ یک از ما حاضر نیستم حتی دقایقی کوتاه در بخش کرونایی بیمارستان فعالیت و تردد کنیم‌.

خلیل‌آبادی خاطرنشان کرد: از ابتدای تاسیس این بیمارستان تا کنون افرادی که از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیستند با حضور در این مکان از خدمات ارزنده بیمارستان بهره‌مند می‌شوند، از این رو کار کادر درمان در این بیمارستان دشوارتر از دیگر مراکز درمانی است.

این مراسم با حضور محمد توسلی اولین شهردار تهران، آیت‌الله شاه‌چراغی، امام جمعه شهرری، محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران، ری و تجریش، حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش، فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ و حجت‌الاسلام شاهین معبودی، معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز